Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stativ Dörr Danubia købes hvor ?
Fra : Lars Varming

Dato : 04-01-04 15:39

Hej alle

Jeg har lige købt et Sony Cybershot P92 (dejligt kamera) og talte så med min
svigerfar om digital foto, da han er rimelig haj til det.
Han havde så et kamerastativ som jeg måtte låne og prøve. Det er et stativ
hvor der står Dörr Danubia på. Stativet er ikke verdens bedste kvalitet osv.
men det er helt ekstremt lille i sammenklappet stand og kan klappes ud til
omkring 120-130cm, tror jeg.

Dette gør at jeg kunne forestille mig, at jeg kunne finde på at tage det med
et sted hen. Et stort tungt stativ ved jeg med mig selv, at jeg ikke får
brugt alligevel, for jeg vil ikke gide tage det med nogle steder.
Stativet kan ses her:
http://s28489807.einsundeinsshop.de/sess/utn153fc1b0ef722e1/shopdata/0090_Tripods/0030_Doerr/product_details.shopscript?article=0002_Doerr%2BStativ%2B8-tlg.%2Bsilver%2B%3D28124855651%3D29

Kender I et sted hvor dét stativ kan købes (svigerfar husker ikke hvor han
købte sit) eller evt. et andet tilsvarende stativ til max. 250,- ?

Mvh.
Lars

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-01-04 15:52

"Lars Varming" <lars@varming.org> wrote in message

> [...]
>
> Kender I et sted hvor dét stativ kan købes (svigerfar husker ikke hvor han
> købte sit) eller evt. et andet tilsvarende stativ til max. 250,- ?

På den side du henviser til er der en knap med teksten "order". Der kan du
købe det...

Mange fotohandlere har stativer på lager, og kan finde tilsvarendene til en
rimelig pris. Her hvor jeg bor besøger vi Photo Team

Bo //

Fra : Lars Varming

Dato : 04-01-04 16:03

"Bo Bjerre" <post@sidebanen.dk> wrote in message

> [...]
en
> rimelig pris. Her hvor jeg bor besøger vi Photo Team

Tak for hjælpen Bo, men trykker jeg på Order og ser hvad det koster, så
udgør porto etc. næsten det dobbelte af, hvad kameraet koster. Det var
derfor jeg ville høre om folk var stødt på det eller andre herhjemme.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 04-01-04 17:20

From: "Lars Varming" <lars@varming.org>
Subject: Re: Stativ Dörr Danubia købes hvor ?

Tak for hjælpen Bo, men trykker jeg på Order og ser hvad det koster, så
udgør porto etc. næsten det dobbelte af, hvad kameraet koster. Det var
derfor jeg ville høre om folk var stødt på det eller andre herhjemme.

Prøv at kontakte importøren af Dörr, det er Her skind:
http://www.rollei.dk/danubia.htm

Bo //

Fra : Lars Varming

Dato : 04-01-04 21:19

> [...]
> derfor jeg ville høre om folk var stødt på det eller andre herhjemme.
>

> Prøv at kontakte importøren af Dörr, det er Her skind:

Perfekt - takker !

Hilsen
Lars