Adgangskode
Fra : Frank Larsen

Dato : 20-04-01 10:06

Hej, jeg har et lille problem for en uges tid siden startede PCén op med at
ringe til min internet udbyder, såsnart jeg startede enten post eller
internet programmet uden at jeg skulle besværes med at indtaste adgangskode,
men nu er dette felt ikke længere automatisk udfyldt med adgangskoden og det
tilhørende felt nedenunder hvor jeg skulle kunne sætte et hak til automatisk
gemning og automatisk tilslutning begge disse bokse er nedtonede og kan ikke
anvendes, så hvordan får jeg alt dette aktiveret igen????? jeg kan helle
ikke i kontrolpanel under netværk via modem sætte hak i de her nævnte ting i
det de også er nedtonede der. så hva´gør jen´nu.........hilsen Frank

Fra : pre

Dato : 20-04-01 18:18

Du er nødt til selv at gennemgå hele rækken af indstillinger - evt.
slette det hele, genstarte og begynde på en frisk. Ingen i den ganske
verden kan se, hvad der er sket på din PC (og ingen kan af din post se,
hvilket styresystem og evt. E-mail klient du bruger).
Så uanset at en masse af gruppens læsere, og jeg, gerne vil hjælpe dig,
har vi ingen muligheder for at komme med kvalificerede forslag.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : H.Borch

Dato : 25-04-01 11:29

Jeg har har også været ude for det problem, min løsning er simpel du skal
huske at logge dig på som bruger når du starter din pc op (det er et
sikkerhedsproblem, hvis jeg ikke vil have at mine børn skal bruge nettet så
logger de på computeren uden password, hvis de så prøver at komme på nettet
står password der ikke, kun brugernavn. det kan godt være at det er nemmer
at start sin computer op uden password , men så kommer du også ud for det

Fra : Frank Larsen

Dato : 25-04-01 18:29

Tak det hjalp mig.
Frank