husbåd i kbh havn
Fra : henrik olsen

Dato : 04-01-04 16:36

hej ng er der nogen der ved om den sunket husbåd er kommet op??eller de
stadig arbejder på sagen
hilsen Henrik Olsen

Fra : elsmic

Dato : 04-01-04 18:08

Så vidt jeg er orienteret ligger den stadig på bunden. Men den skulle være
monteret med hævesække og være klar til at få op.

Mvh Michael

Fra : Kalle

Dato : 05-01-04 22:26

Den er kommet op og flyde og lagt længere ind til kanten.