E-Mail
webnoob 5265
problem med winroute pro
Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 19:29

Hey..

vil lige sige at jeg har posteret denne i 3 grubber pga jeg ikke lige helt
ved hva sted den høre til..

Jeg bruger winroute pro på en en pc som styre internettet hos mig..
Den er også fint nok da jeg køre ftp server på den og sånt..

Det problem jeg har nu er at jeg leger lidt med mailserver, men jeg får ikke
mail ude fra til den. Jeg kan godt sende internt til den og modtage fra den
og uderfa kommende kan også godt hente mail fra den som er lagt på den
internt, MEN den vil ikke modtage udefra.

Winroute har jeg sat op til at portmappe port 110 og 25 til servermaskinen
samt packetfilter er sat til og godkende på de porte også.
Men den vil stadigvæk ikke modtage ude fra..

Nogle som kan komme med en løsning ?

Og ja jeg har også prøvet winroute pro's interne mailserver den vil
hellerikke..

Fra : Kent Nielsen

Dato : 04-01-04 19:38

"testpersonen" <persontest-snabela-get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hey..
SNIP
> Men den vil stadigvæk ikke modtage ude fra..
>
> Nogle som kan komme med en løsning ?

Din udbyder har lukket for port 25 ?
(TDC Webspeed TDC Bredbånd / Netexpress)

Mvh
Kent Nielsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-01-04 20:07

In article <3ff85b23$0$9767$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"testpersonen" <persontest-snabela-get2net.dk> says...
> Nogle som kan komme med en løsning ?

Kig her:

http://privat.tdc.dk/artikel.php?id=48678&dogtag=tdc_p_int_bred_faq

--