Gruppering i adressebogen
Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 17:47

Hej gruppe,

jeg brue MS Outlook 2000.

Jeg ved fra uddannelsessteder, jeg har været på samt jobs, at det i nogle
mailprogrammer / versioner er muligt at inddele sine navne i kategorier i
adressebogen.

Eksempel fra min tid på handelsskolen:

Jeg åbner en ny e-mail og vælger til venstre for adresselinien "til"
hvorefter min adressebog kmmer frem og jeg kan vælge, hvem jeg vil sende
til, hvis jeg har navnet på min liste - som nu er stor og uoverskuelig, at
jeg gerne vil inddele dem i kategorier.

På handelsskolen var der i denne liste nogle "gruppenavne" markeret med fed
skrift. Fx. "Administrationen", "lærere", "HH1A", "HH1B", osv. (altså alle
klasserne). Her kunne man vælge hele gruppen eller dobbeltklikke på denne,
hvorefter en underliggende menu dukker op, hvor alle navnene i fx. den
pågældende klasse eller administration kan vælges enkeltvis.

Kan det ikke lade sig gøre i MS Outlook 2000?

På forhånd tak.