Ups ... glemte vist lige at præsentere mig~
Fra : Dicte

Dato : 04-01-04 14:16

Hejsa alle

Jeg har været her inde og skrive før .. men det er sq længe siden.. men nu
er jeg kommet tilbage ...

Jeg er en Bisexuel Dominerende kvinde der nyder livet i fulde drag ... eller
så meget det nu kan lade sig gøre ...

Jeg er gift ... har været aktiv på nettet på diverse chats-steder siden 1997
.... kender lidt til mange kroge af sexlivet... og har mine HELT egne
meninger ... er ikke fordømmende .. eller prøver ikke at være det ... kalder
en spade for en spade ... osv.

Jeg er brevkasse-redaktør på babesline ... og har min egen HP med erotiske
historier ....

Hmmm.. gad vide om der er mere at skrive .. det er der sikkert .. men kan
ikke selv lige komme på det ...

Hilsen

Dicte

*for mail slet farven*

Fra : Henrik B.

Dato : 04-01-04 16:22

Dicte wrote:
:: Hejsa alle
::
:: Jeg har været her inde og skrive før .. men det er sq længe siden..
:: men nu er jeg kommet tilbage ...

Jamen velkommen tilbage.

:: Jeg er brevkasse-redaktør på babesline ... og har min egen HP med
:: erotiske historier ....

Og hvem er du af redaktørerne på Babesline? Synes ikke at navnet "Dicte"
fremgår af oversigten. Eller du er måske Miss Sara?

M.v.h.

Fra : Dicte

Dato : 04-01-04 16:50

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen velkommen tilbage.

Takker skal du have *S*

> Og hvem er du af redaktørerne på Babesline? Synes ikke at navnet "Dicte"
> fremgår af oversigten. Eller du er måske Miss Sara?

Nope .. jeg er ikk Miss Sara ... jeg er ingen ringere end Dicte *GG* ... og
jeg er ellers at finde ... både under Brevkassen og under Team Babesline
*SSSS*

--
Hilsen

Dicte

*for mail slet farven*

Fra : Henrik B.

Dato : 04-01-04 18:00

Dicte wrote:
::: Jamen velkommen tilbage.
::
:: Takker skal du have *S*

[...]

Duuuhh!! Det er det med øjnene (og tålmodigheden). *GG*

M.v.h.

Fra : Dicte

Dato : 04-01-04 18:33

> [...]
> :: Team Babesline *SSSS*
>
> Duuuhh!! Det er det med øjnene (og tålmodigheden). *GG*

Hva er det man siger ... det man først bliver blind på ... er øjnene *GGGGG*
..... men ja .. nogen gange kan det gå lidt for hurtigt *GGGG*

Men forstår lidt at du så har fundet mig der inde også *GGG*
--
Hilsen

Dicte

*for mail slet farven*

Fra : Rex

Dato : 04-01-04 18:21

On Sun, 4 Jan 2004 14:15:56 +0100, "Dicte" <dicte@røddictes.dk> wrote:

> [...]
>er jeg kommet tilbage ...
>
>Jeg er en Bisexuel Dominerende kvinde der nyder livet i fulde drag ... eller

Det lyder skam rigtog mums... *SS*

> [...]
>historier ....
>
>Hmmm.. gad vide om der er mere at skrive .. det er der sikkert .. men kan

Vi ser frem til at høre mere fra dig

Hilsen Rex

Fra : Dicte

Dato : 04-01-04 18:38

"Rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi ser frem til at høre mere fra dig

Takker ... vil da prøve at komme lidt med mit besyv .... og håber også selv
at der kan komme nogen gode debatter her inde *S*

--
Hilsen

Dicte

*for mail slet farven*

Fra : DaneX

Dato : 04-01-04 18:35

> Jeg har været her inde og skrive før .. men det er sq længe siden.. men nu
> er jeg kommet tilbage ...

Jamen velkommen tilbage her til :)

> Jeg er brevkasse-redaktør på babesline ... og har min egen HP med erotiske
> historier ....

Ja din side med historier har jeg haft megen glæde af, så en stor tak skal
da lyde her fra undertegnede ;)

/DaneX

Fra : Axel

Dato : 05-01-04 18:54

Ved ikke om andre har fundet linket selv, men ellers:
   http://www.babesline.dk

Ville lige komme med en kommentar:

   "Noveller om børneporno og andre ulovligheder, vil blive slettet og
   anmeldt!)"

Der er som bekendt endnu ikke indført begrænsninger eller straf for tanker
i Danmark. Den slags var vist noget med bogbrændinger og lignende, og
bringer tankerne hen på Nazi-tyskland.

Der var i 1996 politiske vinde som ville have samme forbudt. Heldigvis
blev det ikke gennemført.. sikke uoverskueligt det ville blive
at kontrollere de skrevne værker.

Du kan med andre ord IKKE anmelde folk for at _skrive_ om sex med
mindreårige, mord, incest, eller andre "ulovligheder". Ellers var
det jo trivielt at gå på biblioteket, finde kriminalromanerne, og
så ellers skrive de første 100 anmeldelser.

Mere korrekt og passende ville måske være at skrive

       "Vi ønsker på babesline ikke at publicere noveller om
       xx, yy, zz, bb, kk, eller andet der kan støde den
       almindelige offentlige moral. Hvad der er anstødeligt
       afgøres af redaktørerne alene"

Husk at fordi _I_ synes noget er forkert gør det IKKE automatisk
tanker til noget ulovligt.

Med venlig hilsen
... en stor fan af noveller :)