tager på bibelskole
Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 16:12

Hej allesammen

Jeg holder pause fra forumet i 5 måneder (er hjemme en gang om måneden) så
jeg vil ikke deltage så meget, jeg skal på børkop højskole

Gud velsigne jer alle

Ole
www.skabelsesberetningen.dk alle de forskellige forståelser
www.bereshith.org true.origin vs talk.origin
www.ingenevolution.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-01-04 16:15

I news:3ff58a22$0$29326$edfadb0f@dread15.news.tele.dk skrev
Ole Madsen følgende:

> Hej allesammen
>
> Jeg holder pause fra forumet i 5 måneder (er hjemme en gang om
> måneden) så jeg vil ikke deltage så meget, jeg skal på børkop
> højskole

Du sendes de beste ønsker og håber dette bliver til stor velsignelse
for dig

Mange venlige hilsner
Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 16:26

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote in message
> I news:3ff58a22$0$29326$edfadb0f@dread15.news.tele.dk skrev
> Ole Madsen følgende:
>

> Du sendes de beste ønsker og håber dette bliver til stor velsignelse
> for dig

tak skal du have

Ole

Fra : JoVe

Dato : 02-01-04 17:00

"Ole Madsen" <Maaseiah[SNABEL]paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg holder pause fra forumet i 5 måneder (er hjemme en gang om måneden) så
> jeg vil ikke deltage så meget, jeg skal på børkop højskole

Guds velsignelse! Håber du får rigt udbytte!

Jørgen Vestergaard

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 02-01-04 19:30

"Ole Madsen" <Maaseiah[SNABEL]paradis.tdcadsl.dk> mælte sligt:

>Jeg holder pause fra forumet i 5 måneder (er hjemme en gang om måneden) så
>jeg vil ikke deltage så meget, jeg skal på børkop højskole

Der har jeg selv været en weekend engang - hyggeligt sted. Fornøj dig
dernede :)

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Flertallet af os var piger det meste af vejen."

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-01-04 18:39

Ole Madsen wrote:
> Hej allesammen
>
> Jeg holder pause fra forumet i 5 måneder (er hjemme en gang om
> måneden) så jeg vil ikke deltage så meget, jeg skal på børkop højskole
>

> Gud velsigne jer alle

I lige måde og rigtig go' tur!

Anders Peter Johnsen