LORT:TTT Fusk eller?
Fra : Kenneth F.

Dato : 04-01-04 14:48

Jeg har fået studeret LORT:TTT igennem, både den extended og den ikke
extended. Men nogle af scenerne mangler...

1. I den IKKE extended version, der hvor slangtunge bliver smidt ud af byen,
hvor Gandalf fjerner Saruman fra kongens identitet. Da Slangetunge forlader
byen ser man i den IKKE extended version Slangetunge ridde på sin hest ud af
porten, og det ser man ikke i den extended version. Men tilgengeld ser man
at Slangetunge spytter på Aragorns hånd, da han prøver at hjælpe ham op!

2. I den IKKE extended version ser man også at der ryger en tåre ned af
slangetunges øje, da Saruman fremføre alle sine orker for Slangetunge, og
det ser man ikke i den extended version.

Nogle der kan svare på hvorfor det er sådan? Emnet har sikkert været oppe
før, men jeg kan ikke finde nogle tidligere post lige præcis omkring det her
emne!

Undskyld for stavefejl og grammatisk forkerte sætninger, men jeg er ikke så
egnet til at skrive
"Bær over med mig"

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-01-04 14:53

Kenneth F. wrote:
> Jeg har fået studeret LORT:TTT igennem, både den extended og den ikke
> extended. Men nogle af scenerne mangler...

Sådan var det også med FOTR EE. Der manglede også visse ting som var med
i biografudgaven.

> [...]
> at Slangetunge spytter på Aragorns hånd, da han prøver at hjælpe ham op!

Det kan jeg ikke huske.

> 2. I den IKKE extended version ser man også at der ryger en tåre ned af
> slangetunges øje, da Saruman fremføre alle sine orker for Slangetunge, og
> det ser man ikke i den extended version.

Jo man gør.

/David

Fra : Kenneth F.

Dato : 04-01-04 14:57

Du har ret, men jeg mener bestemt ikke det klip på 1 sekund eller lign. hvor
han græder er med, men at Saruman står og råber op ser man... Kan godt være
jeg husker forkert!

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-01-04 15:25

Kenneth F. wrote:
> Du har ret, men jeg mener bestemt ikke det klip på 1 sekund eller lign. hvor
> han græder er med, men at Saruman står og råber op ser man... Kan godt være
> jeg husker forkert!

På min TTT EE er klippet med, hvor han græder. Det sker først da de står
ude på balkonen, efter at Saruman har råbt et eller andet ("To war!!!"?)

/David

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 05-01-04 16:56

David Rasmussen's utterance expressed in

> På min TTT EE er klippet med, hvor han græder. Det sker først da de
> står ude på balkonen, efter at Saruman har råbt et eller andet ("To
> war!!!"?)

Også på min :) - mon den lille Wormtongue er lidt trist over
tanken om Eowyn der bliver smadret af orker? Det tror jeg
nok han er...

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Kasper Møller

Dato : 04-01-04 15:02

Kenneth F. wrote:
> [...]
> omkring det her emne!
>
> Undskyld for stavefejl og grammatisk forkerte sætninger, men jeg er

Ved ikke hvilken EE version du har, men har lige set min igennem og begge
sekvenser som du beskriver er med.

Fra : Kenneth F.

Dato : 04-01-04 15:09

Forstår jeg ikke, men mine versioner er også speciel extende versioner på
vhs, og det andet er noget jeg har hente som dvdrip fra nettet, som ikke var
extended

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-04 15:37

> [...]
> at Slangetunge spytter på Aragorns hånd, da han prøver at hjælpe ham op!

i min extended reg 1 ser man lige kort at han forsvinder ud af porten på en
hest.

> 2. I den IKKE extended version ser man også at der ryger en tåre ned af
> slangetunges øje, da Saruman fremføre alle sine orker for Slangetunge, og
> det ser man ikke i den extended version.

i min selvsamme, ser man en tåer drive ned af hans kind netop da Saruman
råber "March to War!" (mener jeg det er).

> [...]
> før, men jeg kan ikke finde nogle tidligere post lige præcis omkring det

Du må huske forkert.

> Undskyld for stavefejl og grammatisk forkerte sætninger, men jeg er ikke

> egnet til at skrive
> "Bær over med mig"

Ser da nydeligt ud mester
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 04-01-04 23:53

"Kenneth F." <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at Slangetunge spytter på Aragorns hånd, da han prøver at hjælpe ham op!

Tjaeh... ved ikke hvad det er for noget du har set, men det er i hvert fald
med på min EE DVD! :)

> 2. I den IKKE extended version ser man også at der ryger en tåre ned af
> slangetunges øje, da Saruman fremføre alle sine orker for Slangetunge, og
> det ser man ikke i den extended version.

Kan jeg så ikke lige huske...

> [...]
> før, men jeg kan ikke finde nogle tidligere post lige præcis omkring det

Når du blinker med øjnene, sker det i slooooow-motion?

//andersj :: www.ichtys.dk