Cowl induction?
Fra : SNiP

Dato : 03-01-04 15:55

Hejsa

Jeg har kigget langt og længe i detailforeskriftet, og kan ikke finde nogen
regler om hvorvidt jeg må, eller i så fald hvordan jeg er forpligtet til at
implementere cowl induction på min 1989 Mazda.

Nogen som har noget at tilføje?

/J

Fra : Mogens...

Dato : 03-01-04 18:29

On Sat, 3 Jan 2004 15:55:28 +0100, "SNiP" <snip@snip.dk> wrote:

> [...]
>regler om hvorvidt jeg må, eller i så fald hvordan jeg er forpligtet til at
>implementere cowl induction på min 1989 Mazda.

Hvorfor skulle du være forpligtiget til det? -> det styrer du da
fuldkommen selv, IMO...

/Mogens
....bruger af MSN Messenger

Fra : Lars G

Dato : 03-01-04 18:51

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle du være forpligtiget til det? -> det styrer du da
> fuldkommen selv, IMO...

Hvad er en "cowl induction" ??

På forhånd tak.

\Lars

Fra : SNiP

Dato : 03-01-04 20:20

Lars G wrote:

> Hvad er en "cowl induction" ??

Cowl
n.

1a. The hood or hooded robe worn especially by a monk.
1b. A draped neckline on a woman's garment.
2. A hood-shaped covering used to increase the draft of a chimney.
3. The top portion of the front part of an automobile body, supporting the
windshield and dashboard.
4. The cowling on an aircraft.

"Cowl induction" Beskriver typisk en 'hætte' der stikker op på motorklappen
af en bil som bruges til at 'skovle' luft ind til luftfilteret

/J

Fra : Lars G

Dato : 03-01-04 21:52

"SNiP" <snip@snip.dk> skrev i en meddelelse news:bt74lq$euc$1@sunsite.dk...

> [...]
motorklappen
> af en bil som bruges til at 'skovle' luft ind til luftfilteret

Ok tak for info. Så lærte jeg noget nyt idag.

\Lars G

Fra : SNiP

Dato : 03-01-04 20:17

Mogens... wrote:

> Hvorfor skulle du være forpligtiget til det? -> det styrer du da
> fuldkommen selv, IMO...

Jeg tænke mere i retning af om der var nogen regler for hvor høj den må være
etc.

/J

Fra : Lars G

Dato : 03-01-04 21:56

"SNiP" <snip@snip.dk> skrev i en meddelelse news:bt74fd$ds6$1@sunsite.dk...

> Jeg tænke mere i retning af om der var nogen regler for hvor høj den må
være
> etc.

Den nå ikke ødelæge dit udsyn !!

Og der må jo heller ikke være nogle skarpe kanter.

Hvis der ikke står noget i detailforeskriftet ? ja så
er det jo kun at håbe på en flink synsmand !

\Larg G

Fra : SNiP

Dato : 03-01-04 22:18

Lars G wrote:
> Den nå ikke ødelæge dit udsyn !!
>
> Og der må jo heller ikke være nogle skarpe kanter.

Ja de to ting havde jeg også selv fundet ud af.

> Hvis der ikke står noget i detailforeskriftet ? ja så
> er det jo kun at håbe på en flink synsmand !

Jeg bryder mig ikke om at skulle bero på at møde en sådan fabelfigur

/J