hvilket vinterdæk?
Fra : Brizz

Dato : 03-01-04 00:09

Mit ene pigdæk er gået i udu. og skal skiftes og skal absolut ikke have
pigdæk igen. Men hvad skal jeg vælge. Har fået tilbudt 4 stk. Nokian
195/65/15 til 3200 inkl. det hele. Men er det gode dæk og hvad skulle jeg
ellers vælge hvis det ikke skulle være dem? jeg kører ca. 40000km om året så
der skal være nogen km i dem. Ikke kunne køre stærkt men være gode.
Nogen foreslag?
Mvh Brian
Bilen er en passat stw. '98

--
www.gronaerten.dk

Fra : Gismo

Dato : 03-01-04 00:36

Brizz wrote:
> Nogen foreslag?

Jeg fortrækker goodyear ug 6

Prøv www.daekpriser.dk

Gismo

Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 03-01-04 03:46

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ellers vælge hvis det ikke skulle være dem? jeg kører ca. 40000km om året

> der skal være nogen km i dem. Ikke kunne køre stærkt men være gode.

Det er de vinterdæk der sidder på den passat taxa jeg ofte triller i
Eftersom de sidder på en taxa vil jeg tro at der er nogen km i dem
De står oss udemærket fast IMO har så kun kørt inde i byen den dag der kom
sne

Erik Elbarto

Fra : Kim Hansen

Dato : 03-01-04 12:28

> [...]
> ellers vælge hvis det ikke skulle være dem? jeg kører ca. 40000km om året

> der skal være nogen km i dem. Ikke kunne køre stærkt men være gode.

Jeg har fået monteret 4 Michelin Aphin A2 (195/65R15T) på egne fælge for
2900,- alt incl. og dem er jeg rigtig godt tilfredse med, før dem havde jeg
Goodyear UltraGrip5 og dem var der rigtig mange km. i.

Kim

Fra : Brizz

Dato : 03-01-04 13:37

> [...]
jeg
> Goodyear UltraGrip5 og dem var der rigtig mange km. i.

Tror bare jeg bestiller 4 st. goodyear ultra grip 6 til godt 2400 kr på
daekonline.dk
Mange tak for hjælpen

Mvh Brian
---