C-lås golf 3 st.car monteret i en Passat 3~
Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 22:41

Hej NG.

Nogen der ved om jeg uden større problemer kan montere et org. sæt
vacuumstyret c-lås fra en Golf 3 st.car i en Passat 35i st.car??

/Mic

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 11:36

"2860" <mic at inbound dot dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Nogen der ved om jeg uden større problemer kan montere et org. sæt
> vacuumstyret c-lås fra en Golf 3 st.car i en Passat 35i st.car??

Det kan du ikke, i Golf 3 er centrallåsen bygget sammen med selv dørlåsen,
det er den ikke i Passat 35i.
Dørlåsene passe svjv ikke sammen da Golf 3 har "indvendige" dørlåse.
Til en Golf 3 er der også et ret omfattende ledningsnet, hvis donor Golfen
har org. alarm er det næsten helt umuligt da alarmen er bygget sammen med
centrallåsen.

Men det burde da være muligt at finde de rigtige dele til en 35i ved en
ophugger.
Du skal nok regne med at vacuum pumpen er i høj kurs. En ny koster knap
2.000,- i D.

Jeg har selv overvejet ombygningen på min egen 35i, men synes det er en stor
mundfuld.
Og stumperne er dyre.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 22:25

> Men det burde da være muligt at finde de rigtige dele til en 35i ved en
> ophugger.
> Du skal nok regne med at vacuum pumpen er i høj kurs. En ny koster knap
> 2.000,- i D.

Ok, takker for svaret

/Mic