Gør det selv værksteder i Storkbh's område~
Fra : Bechmand

Dato : 02-01-04 15:48

Hejsa

Kender i ikke en masse gør det selv værksteder med tilhørende adresse og
URL/Links til i kunne smide op her på gruppen?
Jeg står og skal bruge et i morgen *S*

MVH

Bechermand

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 15:52

"Bechmand" <bechermand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

Davs,

> Kender i ikke en masse gør det selv værksteder med tilhørende adresse
og
> URL/Links til i kunne smide op her på gruppen?
> Jeg står og skal bruge et i morgen *S*

Kan dette måske bruges: http://www.netrep.dk/gor-det-selv1.htm

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 17:25

"Bechmand" <bechermand@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Kender i ikke en masse gør det selv værksteder med tilhørende adresse og
> URL/Links til i kunne smide op her på gruppen?
> Jeg står og skal bruge et i morgen *S*

Så er der www.lavbilselv.dk !

/Christian

Fra : Kim Kristensen

Dato : 02-01-04 18:13

> [...]
>
> Kender i ikke en masse gør det selv værksteder med tilhørende adresse og
> URL/Links til i kunne smide op her på gruppen?

Det jeg lige kan komme på er det her http://www.dosautodele.dk/gds/index.htm
men måske for langt væk.

Med venlig hilsen Kim