3 sæder i bil
Fra : Nisse vandpyt

Dato : 02-01-04 08:48

Hej NG

Jeg står og mangler en bil hvor der er 3 sæder i, det siger sig selv at den
så skal være på guleplader, den skal også køre på diesel.
Har kigget på en peugot expert og en fiat scudo, så det skal være i det lag
og ikke i transporter størelse!
Men hvilke biler er der og hvad hedder de?
Er der nogen man skal holde sig væk fra, er ikke glad for en fiat.

--
Venlig Hilsen

Gustav Nissen Søe

Respekter barnets ret til omsorg
fra begge forældre -
også efter en skilsmisse.

Modsat ægteskabet - er forældreskabet
altid livsvarigt!

Fra : Monsieur

Dato : 02-01-04 09:34

"Nisse vandpyt" <gustavnissenSNABELA@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen man skal holde sig væk fra, er ikke glad for en fiat.
>
> Hmm kører selv i en FIAT MULTIPLA dejlig vogn der kun kan anbefales...

Jens