Moteringsanvisning til Webasto oliefyr søg~
Fra : Kim

Dato : 31-12-03 19:17

Der skulle vel ikke være nogen her i Fritid.bil.dk som har en monterings
vejledning til en Webasto oliefyr liggende som evt kunne scannes??
Det er på en VW Golf II TD den skal monteres
Mvh. Kim og Godt Nytår

Fra : Niels Bengaard

Dato : 31-12-03 20:02

> [...]
> vejledning til en Webasto oliefyr liggende som evt kunne scannes??
> Det er på en VW Golf II TD den skal monteres

Nu skriver du selvfølgelig ikke hvilken model det er, men en hurtig søgning
på nettet gav denne righoldige samling af webasto manualer.
http://www.webasto-thermo.com/tech_services_manuals.asp?cat=specialty

Niels

Fra : Kim

Dato : 31-12-03 20:48

"Niels Bengaard" <bengaardFJERN@tdcadsl.com> skrev i en meddelelse

> [...]
søgning
> på nettet gav denne righoldige samling af webasto manualer.

Det er en Webasto Thermo Top E på 4,2 Kw. der skal monteres på en VW Golf II
TD årg. 1991 jeg synes ikke jeg kan finde noget der kan bruges på nettet.

Mvh. Kim

Fra : Niels Bengaard

Dato : 31-12-03 21:19

> [...]
II
> TD årg. 1991 jeg synes ikke jeg kan finde noget der kan bruges på

Jeg tror denne kan bruges, selv om den er til den lidt større C model.
http://www.webasto-thermo.com/pdfs/63378A.pdf

Niels

Fra : Kim

Dato : 01-01-04 11:41

> Jeg tror denne kan bruges, selv om den er til den lidt større C model.
> http://www.webasto-thermo.com/pdfs/63378A.pdf

Findes der ikke noget på Dansk ?? og det var mere noget om montering af
Webasto Thermotop E diesel i en VW GOLF II TD årg. 91 som man kan
købe/skaffe ???
Mvh. og Godt nytår Kim

Fra : Ulrich

Dato : 01-01-04 11:56

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der ikke noget på Dansk ?? og det var mere noget om montering af
> Webasto Thermotop E diesel i en VW GOLF II TD årg. 91 som man kan
> købe/skaffe ???

Måske kan du bruge noget af dette?
http://home19.inet.tele.dk/uz//fyr.htm

--
Hygge Ulrich

Fra : Flemming

Dato : 01-01-04 17:44

Kim <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der ikke noget på Dansk ?? og det var mere noget om montering
> af Webasto Thermotop E diesel i en VW GOLF II TD årg. 91 som man
> kan købe/skaffe ???

Har et par pdf filer på tysk til en VW Golf III TDI, "Zusatzheizung Thermo
Top T".

og tilsvarende til en SEAT Toledo / Leon (Benzin)

Hvis du er interesseret, kan jeg sende dem.

--
Mvh. Flemming

Fra : Kim

Dato : 01-01-04 18:02

"Flemming" <spamme@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Top T".
>
> og tilsvarende til en SEAT Toledo / Leon (Benzin)
>
> Hvis du er interesseret, kan jeg sende dem.

Jeg har lige selv fundet den til VW Golf III på Tysk
måske jeg kan bruge den, men jeg ved ikke om der findes noget til Golf II på
Dansk (helst)
Mvh. Kim