OT (Sorry!): Sang under installation af Pa~
Fra : Anna

Dato : 04-01-04 14:15

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er for en sang der spilles
når man har installeret OS 10.3 og starter den første gang?

Mvh
Anna

--
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Jonas Wellendorf

Dato : 04-01-04 14:52

Anna <notworking@stofanet.dk> wrote:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er for en sang der spilles
> når man har installeret OS 10.3 og starter den første gang?
>
> Mvh
> Anna
Hej

Det er Røyksopp, lokale helte her fra Bergen. Nummeret hedder Eple.

Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 15:06

> Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er for en sang der spilles
> når man har installeret OS 10.3 og starter den første gang?
>
> Mvh
> Anna

"Eple" med Röyksopp (tror jeg nok)

Fra : Tom

Dato : 04-01-04 16:39

Selvfølgelig gør den det !!
Kender kun nummeret I remix version..
Læs evt mere her
http://www.astralwerks.com/royksopp/
Tom

Fra : Anna

Dato : 05-01-04 09:05

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Selvfølgelig gør den det !!
> Kender kun nummeret I remix version..
> Læs evt mere her
> http://www.astralwerks.com/royksopp/
> Tom

Mange tak for alle svarene En ret fed "tune"

/Anna

Fra : Jens

Dato : 04-01-04 21:27

Anna <notworking@stofanet.dk> wrote:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er for en sang der spilles
> når man har installeret OS 10.3 og starter den første gang?

Sang? Jeg har ingen erindring om en sådan.

Hvorfor mener du i øvrigt at spørgsmålet er off-topic? Det er da
Mac-relevant

/ Jens
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?

Fra : Jens

Dato : 06-01-04 13:55

Jeps, det er Eple med Rÿskopp. Jeg kan varmt anbefale hele albummet,
jeg har netop købt det til mig selv. Det fås i pladeforretninger med
respekt for sig selv.

Fra : Tom

Dato : 07-01-04 01:38

Og respekt for Apple !!