En stak motorcykelblade kan afhentes grati~
Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 12:08

Hej

Jeg har ryddet lidt op hjemme, og "fandt" i den forbindelse en stak
motorcykel blade, det er mest engelske blade, superbike, bike, performance
bike, men også lidt danske motorcyklen.

Bladene er primært fra 1991 til 1996.

Jeg ved ikke helt hvor mange der er, men når de er stablet oven på hinanden
så er stablen 80 cm. høj.

Hvis der er nogen som vil have dem, kan de afhentes gratis, ellers ryger de
til papirgenbrug.
Jeg bor mellem Rødby og Holeby på Lolland.

Med venlig hilsen
Bjarne Petersen

Fra : g-mc

Dato : 04-01-04 14:31

Hej Bjarne, jeg er da meget interesseret i dine Mc blade.
Jeg bor i Gloslunde, og kan sagtens smutte forbi og hente dem.
Så hvis de ikke allerede er foræret væk så giv mig et ring (helst aften) på
54 94 38 34. Mvh Jeppe Frandsen.

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 15:13

> [...]
> Jeg bor i Gloslunde, og kan sagtens smutte forbi og hente dem.
> Så hvis de ikke allerede er foræret væk så giv mig et ring (helst aften)

Hej Jeppe
Du kan godt få bladene, jeg giver dig et kald inden længe
Hilsen Bjarne