Bog sælges
Fra : Helle

Dato : 03-01-04 23:15

Hejsa.

Jeg har fået bogen: Mit Fede Liv som er skrevet af Merethe Kasten. Jeg har
ikke læst den og har egentlig heller ikke interesse i det. Der er byttemærke
på men der er ikke rigtig noget jeg gerne vil have den byttet til og pengene
kan jeg ikke få tilbage pga. manglende bon.

Den er derfor til salg for 150 kr + porto. Jeg har fået den i julegave.

Skriv til mig på min email hvis du er interesseret i at købe den.

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Insideout

Dato : 04-01-04 12:40

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Skriv til mig på min email hvis du er interesseret i at købe den.

Dit indlæg høre ikke hjemme i denne gruppe og da jeg kan se at du bruger OE
så er det bare at gå op i "Meddelelse" "Slet Meddelelse" og vupti dit indlæg
er slettet fra serveren.

Køb og salg foregår for dit vedkommene i gruppen
news:dk.marked.privat.blad+bog .

Mvh
Henrik

Fra : Helle

Dato : 04-01-04 14:58

"Insideout" <insideout@fjernaltdettetele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
indlæg
> er slettet fra serveren.
>
> Køb og salg foregår for dit vedkommene i gruppen

Jeg ved godt at dette ikke er en markeds gruppe men jeg tænkte bare at når
nu det er en slankegruppe og bogen omhandler at slanke sig, så var det måske
alligevel et passende sted

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-01-04 16:39

Helle wrote:

> Jeg ved godt at dette ikke er en markeds gruppe men jeg tænkte bare at når
> nu det er en slankegruppe og bogen omhandler at slanke sig, så var det måske
> alligevel et passende sted

Så brug din signatur!

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Helle

Dato : 04-01-04 20:11

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> Så brug din signatur!
>

> --
> Med venlig hilsen Carsten Riis

Hvad mener du?

/Helle

Fra : Melanie

Dato : 04-01-04 20:19

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in message

> "Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> når
> måske

> Hvad mener du?
>
> /Helle

Hej Helle

Du skev ikke noget navn eller mvh under det du skrev. Ikke andet : )

Mvh Melanie

Fra : Nicolai

Dato : 04-01-04 23:16

"Melanie" <melanie@dinven.dk> wrote in message

> Hej Helle
>
> Du skev ikke noget navn eller mvh under det du skrev. Ikke andet : )

Nej, han mener at Helle skal sætte bogen til salg, i hendes signatur.

Se min signatur.

--
Nic

"Her må jeg gerne annoncere en bog til salg"

Fra : Nicolai

Dato : 04-01-04 23:17

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in message

> Hvad mener du?

At du skal annoncere dit bogsalg i din signatur, lige som jeg eksempelvis
har gjort i min signatur.

--
Nic

"Jeg har en bog til salg, hvem vil købe den osv osv"

Fra : Melanie

Dato : 04-01-04 20:13

> [...]
>
> Mvh Helle
>
> --
> Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

Hej Helle

Jeg kender ikke lige den bog du omtaler. Hvad indeholder den? Opskrifter,
motion forslag, motiverene sider???
Hvad er bogens normalpris?

Mvh Melanie

PS. Vil give Helle ret i at den måske ikke er helt on topic, men hvor ville
folk der har brug for den ellers få øje på den???

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-01-04 21:29

Melanie wrote:

> PS. Vil give Helle ret i at den måske ikke er helt on topic, men hvor
> ville folk der har brug for den ellers få øje på den???

en mulighed kunne være, som Carsten foreslår, at bruge sin signatur..... der
er visse regler for hvor meget det må fylde, men ingen regler for hvad man
må skrive..... det er i den henseende et fristed, hvor man kan fortælle hvad
man vil...... jeg vælger at have citater i min signartur som betyder noget
for mig lige i øjeblikket.... andre vælger at have reklamer for websites
eller lignende i dem.... Helle kunne vælge at skrive i sin signatur at hun
har denne bog til salg.....
det vil dels gøre annoncen fuldt "lovlig" i usenetregi, samt give den
væsentligt mere "eksposiure" da den vil komme med i alle de indlæg hun
skriver på usenet, og flere potientelle købere vil således se den..... nemt,
bekvemt og helt acceptabelt ;)

--
Knus, Sabina.
"It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over

Fra : Dan

Dato : 05-01-04 08:25

> [...]
> det vil dels gøre annoncen fuldt "lovlig" i usenetregi, samt give den
> væsentligt mere "eksposiure" da den vil komme med i alle de indlæg hun

Det hedder EXPOSURE.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-01-04 11:53

Dan wrote:

> Det hedder EXPOSURE.

tak*G* jeg var træt og rundt på gulvet da jeg skrev det, så jeg håber folk
forstod hvad jeg mente trods alt ;)

Fra : Helle

Dato : 04-01-04 23:44

> [...]
>
> Mvh Helle
>
> --
> Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

Bogen er solgt og en sådan tråd skal ikke gentage sig fra mig mere. Sorry.

/Helle