Metallica koncert billetter
Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 03-01-04 22:09

(2) billetter (ståpladser på plænen) til Metallica koncerten i Parken d. 26.
maj 2004 købes.

Skriv til mig på: lina@NOSPAMkornkids.com

Fra : Dopedog

Dato : 04-01-04 14:29

> (2) billetter (ståpladser på plænen) til Metallica koncerten i Parken d.
26.
> maj 2004 købes.
>
> Skriv til mig på: lina@NOSPAMkornkids.com

Hmm er der allerede udsolgt !?

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 04-01-04 20:19

> Hmm er der allerede udsolgt !?

Ikke alle billetterne er udsolgt - men ståbilletterne til plænen er :(

--
Mvh Lina Lind Christensen

Fra : Dennis Sorensen

Dato : 07-01-04 02:57

"Lina Lind Christensen" <lina@NoSpamkornkids.com> wrote

> Ikke alle billetterne er udsolgt - men ståbilletterne til plænen er :(

Faktisk ikke !

Jeg fik også beskeden om, at de alle var udsolgt (her den 31.12 på
billetmaskinen) og bandede dagen lang.

Bare fordi jeg lige kedede mig, prøvede jeg igen den 02.01 og der kunne jeg
sgu pludselig godt få 2 billetter til plænen.

Og voila ! - I dag kom de med posten. Så nu er jeg *meget* glad igen.
Prøv én gang til derinde. Måske de har fundet et par billetter i bunden af
en skuffe eller hvad pokker det hele skyldes
Måske de fik billetter tilbage fra et af de andre steder, de blev solgt ??
Anyway. Gør dig selv en tjeneste og check det lige én gang til !

- Dennis