Er I med på lidt sjov?
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-01-04 21:16

Er I med på lidt sjov ?

Hvad er titlen på den sjoveste gruppe ? Album ? Sang ? ect
(og LAD NU VÆRE med at diskutere kvaliteten!)

Her er et par eksempler:

Sjoveste Gruppe/Solist navn,
The Crazy World Of Arthur Brown
Hedgehoppers Anonymous

Sjoveste Album titel:
Ups, Wrong Planet (Utopia)

Sjoveste sang titel:
They're Comming To Take Me Away ha-haaa, Napoleon XIV
Shout shout (knock yourself out), Ernie Maresca
This Town Ain't Big Enough For Both Of Us, Sparks
Calling Occupants of Interplanetary Craft, Klaatu
I'm Not Perfect (But I'm Perfect For You), Grace Jones

Og måske denne:
Tårerne fra dit brev får hængslerne i min postkasse til at ruste.
(Ukendt Band der spillede til en gymnasiefest tilbage i halvfjerdserne)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-01-04 22:42

In dk.kultur.musik, Michael Lund Sørensen wrote:

> Sjoveste sang titel:

"Several Species Of Small Furry Animals Gathered Together In A Cave And
Grooving With A Pict"

"Take Up Thy Stethoscope And Walk"

"Alan's Psychedelic Breakfast"

Alle sammen Pink Floyd.

--
Lars Stokholm

They come with their weather hanging around them, but can't
knock my door down! - Kate Bush (Get Out of My House)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-01-04 23:35

Det var da sjoveste sangtitel og ikke titel på sjoveste sang, ik' sandt?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-01-04 00:53

Lars Stokholm skrev :

> Det var da sjoveste sangtitel og ikke titel på sjoveste sang, ik' sandt?

jo.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-01-04 23:57

Lars Stokholm wrote:

> "Several Species Of Small Furry Animals Gathered Together In A Cave And
> Grooving With A Pict"
>
> "Take Up Thy Stethoscope And Walk"
>
> "Alan's Psychedelic Breakfast"
>
> Alle sammen Pink Floyd.

ARGH!!! Du kom mig i forkøbet. Havde tænkt mig at skrive netop dem, men
kom fra det på en eller anden måde. Men der er i øvrigt flere sjove Pink
Floyd titler.

/David

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 04-01-04 00:29

Hvad er den sjoveste albumtitel?
Frank Zappa: Ship arriving too late to save a drowning witch

Hvad er den sjoveste sangtitel?
Frank Zappa: Invocation & Ritual Dance of the Young Pumpkin
Frank Zappa: Son Of Suzy Creamcheese

Fra : Peter Græbe

Dato : 05-01-04 15:05

Herluf Holdt, 3140 skrev i

> Hvad er den sjoveste albumtitel?
> Frank Zappa: Ship arriving too late to save a drowning witch

He he. Det er vel kun, hvis man kender omslaget?

Se evt.:

http://images.amazon.com/images/P/B0000009T4.01.LZZZZZZZ.jpg

(Jeg har fået foræret en t-shirt med motivet.)

--
Mvh. Peter Græbe

Fra : Johnnermand

Dato : 07-01-04 20:39

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote in news:3ff7501f$0
> [...]

> Hvad er den sjoveste sangtitel?
> Frank Zappa: Invocation & Ritual Dance of the Young Pumpkin

Var det ikke også omtalte Zappa, der lavede en skive med titlen Don't eat
yellow snow ?

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-01-04 21:12

Johnnermand skrev:
> Var det ikke også omtalte Zappa, der lavede en skive med
> titlen Don't eat yellow snow ?

Jo. Dog ikke en hel skive, men det første nummer på
»Apostrophe'« hedder "Don't Eat The Yellow Snow".

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : zcully

Dato : 04-01-04 00:51

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message
> [...]
> Tårerne fra dit brev får hængslerne i min postkasse til at ruste.
> (Ukendt Band der spillede til en gymnasiefest tilbage i halvfjerdserne)

En kandidat til sjoveste gruppe kunne være den mystiske tegneserieagtige
metalgruppe GWAR, som er en forkortelse for God What an Awful Racket.
Em kandidat til gruppe med det længste navn kunne være The presidents of the
united states of america.

/Zcully

Fra : Krumme

Dato : 04-01-04 05:25

En tidligere svigerfar kunne huske et band der spillede til gymnasiebal i
70'erne, der hed:

"halv-høj lysmast"

Jeg tror nok de skulle komme fra Skjern egnen

mvh:
Krumme

Fra : Dennis Sorensen

Dato : 04-01-04 12:48

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message
> Er I med på lidt sjov ?

Band :

Squirrel Nut Zippers

Se det er sgu da et navn, der vil noget.. og hvad spiller de ? Fed (New
Orleans inspireret ?) jazz/pop.

- Dennis

Fra : Dennis Sorensen

Dato : 04-01-04 12:56

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message
> Er I med på lidt sjov ?

Band :

Okay, gælder måske ikke helt da det var et amatørband jeg selv medvirkede i,
men here goes :

"Three Round Pieces and a Bass"

- og ja, det var os der fjollede rundt med 'engelsk' for tre rundstykker og
en basse :)

* Dennis

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-01-04 21:00

Dennis Sorensen skrev :
> [...]
> men here goes :
>
> "Three Round Pieces and a Bass"
>
> - og ja, det var os der fjollede rundt med 'engelsk' for tre rundstykker

Jo den er da sjov!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-01-04 13:10

Michael Lund Sørensen <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ff72311$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
Der er mange skjove grupper skråstreg sangere. Lad mig i flæng nævne:

Ib Grønbech (Han vil ikke have Beatleshår og bryder sig ikke om at man nyser
når man er til bankospil, hehe)

Willys Kaffeklub (Det er vist dem med "Massi Ferguson", tror jeg nok)

Hilsen Åge

Fra : Jan M

Dato : 04-01-04 14:02

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der er mange skjove grupper skråstreg sangere. Lad mig i flæng nævne:
>
> Ib Grønbech (Han vil ikke have Beatleshår og bryder sig ikke om at man

Det er da muligt Ib Grønbech ikke bryder sig om at man nyser til banko, men
mon ikke der tænkes på Sangen 'Banko' med Slåbrok Band, der bruger melodien
fra Paloma Blanca?

Og lad mig da så lige tilføje en gruppe til listen, nemlig Spar2 der for
nylig har lavet en sang med titlen 'Der er gennemtræk i min vindjakke'
(...som i øvrigt lovligt kan hentes på http://www.spar-2.dk/ )

/Jan

Fra : Dopedog

Dato : 04-01-04 14:35

> Sjoveste Gruppe/Solist navn,

Højspænding. Herligt jydsk rap band

> Sjoveste Album titel:

Guns 'N' Roses - The Spaghetti Incident

> Sjoveste sang titel:

Marilyn Manson - Doll-Dagga-Buzz-Buzz-Ziggety-Zag

Fra : Carit Benike

Dato : 04-01-04 14:43

sjoveste albut titel, må bestemt være: Zappa's Sheik Yerbouti (som når det
udtales lyder som Shake Your Booty!)

Fra : Esben

Dato : 04-01-04 16:04

> sjoveste albut titel, må bestemt være: Zappa's Sheik Yerbouti (som når det
> udtales lyder som Shake Your Booty!)

Selv er jeg nu ret vild med Butthole Surfers LP med det fantastiske navn
"Hairway to Steven"

Esben

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-01-04 21:02

Esben skrev :

> Selv er jeg nu ret vild med Butthole Surfers LP med det fantastiske navn
> "Hairway to Steven"
>
> Esben

Også - ligesom de mange andre - sjov!

Tak alle sammen og:
BLIV VED lidt endnu !

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 04-01-04 20:58

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message
> Her er et par eksempler:
>
> Sjoveste Gruppe/Solist navn,

Böhse Onkelz

> Sjoveste Album titel:

Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavored Water

Good Clean Family Entertainment You Can Trust

Massive Luxury Overdose

> Sjoveste sang titel:

Unsuccessfully Coping With The Natural Beauty Of Infidelity

The Glorious Liberation Of The People's Technocratic Republic Of Vinnland By
The Combined Forces Of The United Territories Of Europa

Eller denne fra guldbajernes konge:

En sølvmåge lander ganske langsomt på Baliticas flerfarvede lysstofrør og
kikker opmærksomt ud mod havet

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 04-01-04 22:42

On Sat, 03 Jan 2004 21:16:08 +0100, Michael Lund Sørensen wrote:

> Sjoveste Album titel:

"Taking drugs to make music to take drugs to"

--
Christian Jørgensen | There is no spoon!
http://www.razor.dk |

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 05-01-04 11:19

Der eksisterede vist et band der hed:

Leths Tæppelim

på et tidspunkt - de spillede vist nok cover-numre. Gæt hvilke :D

mvh
Thomas

Fra : Martin Helbo

Dato : 05-01-04 11:12

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Er I med på lidt sjov ?

Jeg så en gang en cd med en gruppe der hed Wank, titlen på albummet var Get
a grip on yourself.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Morten Nielsen

Dato : 05-01-04 14:06

Sang titel: Dr Demento - Teenage Mutant Kung-Fu Chicken

(!)

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 07-01-04 19:16

> Sjoveste Gruppe/Solist navn,

Jeg synes "Meanwhile, Back in Communist Russia" er et rimelgit cool navn pt.

/Troels

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 12-01-04 22:26

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message
> Er I med på lidt sjov ?
>
> Hvad er titlen på den sjoveste gruppe ?

Vores eget lille lokale heavy band - 10 år tilbage

"De 3 bukke fra Brugsen"

Ulrik