Forgaffel til Yahama DT'er...
Fra : ">> Allan

Dato : 03-01-04 21:19

Hej igen.
Der er så mange herinde der trilller rundt på små crossmaskiner i deres
fritid. Er der een af jer der ligger inde med en forgaffel til en Yamaha DT
175'er. Evt. ved hvad der ellers ligger lige for at smide på - hvis da
ellers man sådan lige kan smide en anden på.

Eller hvor finder man stumper til sådan een - brugte/billige at forstå?

--
Med Venlig Hilsen
Allan Rasmussen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 04-01-04 08:00

> [...]
> smide på - hvis da ellers man sådan lige kan smide en anden på.
>
> Eller hvor finder man stumper til sådan een - brugte/billige at

Jeg har en komplet forgaffel (incl. forhjul) til en Kawasaki KLR250,
hvis det skulle være noget du havde lyst til at prøve

KLR foto`s se.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=417

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Michael Lykke

Dato : 04-01-04 14:31

">> Allan <<" <detkandu@altsåikkenikkenejdaihvertfaldikke.nope> wrote in message news:<3ff72343$0$29415$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...>

> Eller hvor finder man stumper til sådan een - brugte/billige at forstå?

Hej Allan,

kig på DBA, der er en gut som sælger 1. stk. forgaffelsæt til DT175 for kr.
500,-.

link: http://makeashorterlink.com/?K6F1524F6

v.h. Michael

--
Michael L.
sendbareskrammeljegerligeglad@hotmail.com

Fra : Armand

Dato : 04-01-04 22:50

"Michael Lykke" <sendbareskrammeljegerligeglad@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:8fd55deb.0401040530.f6ace49@posting.google.com...
> [...]
message news:<3ff72343$0$29415$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...>

> kig på DBA, der er en gut som sælger 1. stk. forgaffelsæt til DT175 for

Check ham endelig ud - Måske det er hám der har stjålet din?

--
Armand

Fra : ">> Allan

Dato : 05-01-04 01:36

> Hej Allan,
>
> kig på DBA, der er en gut som sælger 1. stk. forgaffelsæt til DT175 for
> [...]

Hej Michael - 1000 tak for det. Har ladet det gå videre til min bror, som
kørte ind i en bil (der overså ham) for et par uger siden... Så han vil
kontakte ham.

Mvh
Allan