Honda CB 400 N/ CM 400 T
Fra : Fam. Damgaard

Dato : 03-01-04 20:08

Godt nytår.
Er der nogen der kan fortæller mig forskellen på en Honda CB 400 N (Årgang
84) og en Honda CM 400 T. Jeg har købt en dansk CB 400 N og den er ikke
særlig velholdt/køn og jeg kunne godt tænke mig at vide om den anvender
samme stel m.v. som CM 400 T. Så kunne jeg jo evt. købe en CM 400 T i
tyskland og flytte nogen af dele over og på den måde lave en pæn MC til
fruen.

Hilsen

Klaus

Fra : Kim Kristensen

Dato : 03-01-04 20:28

"Fam. Damgaard" <damgaard.kiapc@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme stel m.v. som CM 400 T. Så kunne jeg jo evt. købe en CM 400 T i
> tyskland og flytte nogen af dele over og på den måde lave en pæn MC til

Hej Klaus og i lige måde med det nye år

Jeg ved ikke hvor "ens" der er inden under, men de ser jo meget forskellige
ud. Vil du ændre den til en softchopper?

http://realityblur.com/me/bikes/cm400t.jpg

Med venlig hilsen Kim

Fra : Richard

Dato : 03-01-04 22:54

Fam. Damgaard wrote:

> Er der nogen der kan fortæller mig forskellen på en Honda CB 400 N (Årgang
> 84) og en Honda CM 400 T.

Ikke lige på stående fod, men...

> [...]
> samme stel m.v. som CM 400 T. Så kunne jeg jo evt. købe en CM 400 T i
> tyskland og flytte nogen af dele over og på den måde lave en pæn MC til

...hvorfor ikke bare finde en tysk N'er i stedet? - de findes da også
dernede

- *skal* den være speciel, kan du vel male den pink, turkis eller?

---
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 03-01-04 23:09

Richard wrote:

> ..hvorfor ikke bare finde en tysk N'er i stedet? - de findes da også
> dernede
>
> - *skal* den være speciel, kan du vel male den pink, turkis eller?

Tigerdyr-tigerdyr-tigerdyr-tigerdyr !!!!!!.......................

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=397

--
Hilsen
Dennis Pedersen