fint net
Fra : Martin Leong

Dato : 03-01-04 16:14

Hej NG.

Har overvejet at sætte noget fint net bag hullerne på min kåbe ala RSV Mille
(Har den ikke også?)
Har været rundt i diverse byggemarkeder, Silvan, Bauhaus og Biltema men
kunne ikke finde noget. Heller ikke på Thansen synes der at være noget at
finde...
Nogen der ved hvor sådan noget fint trådnet kan opstøves?

Mvh
Martin Leong
SV650S (99)

Fra : KlausB

Dato : 03-01-04 16:40

Hej Martin

Jeg var inde i T-hansens butik her i århus, de har sådan nogen gitre som du
beskriver til at hænge.

det var sådan nogen firkantede stykker på 50X90 cm som man selv kunne skære
til, der var i sølv, blank rød, og blank blå. Måske sort.

jeg vil tro at maskerne er 1cm store.

Venlig hilsen
Klaus

P. s prøv at kigge på siden T-hansen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-01-04 13:22

On Sat, 03 Jan 2004 16:40:21 +0100, KlausB wrote:

> det var sådan nogen firkantede stykker på 50X90 cm som man selv kunne skære

30x90

> til, der var i sølv, blank rød, og blank blå. Måske sort.

Også sort.

--
Martin Johansen [6000]
http://80.165.164.36/

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 03-01-04 16:44

> [...]
> finde...
> Nogen der ved hvor sådan noget fint trådnet kan opstøves?

T-Hansen har noget de kalder sportsgitter (et aluminiumsgitter) no.:
95720200 til kr. 149. Har også set noget lignende hos min lokale
biludstyrsbutik.

Jeg har selv sat et gitter bag hullerne til oliekøleren på min BMW R1100S.
Jeg brugte net/gitter fra en damecykelkurv fra Silvan (kr. 79). Det er et
5-kantet gitter med en sort plasticcoating. Jeg synes selv det ser ret godt
ud. Jeg skar en model ud i pap, klippede trådnettet ud og monterede det bag
lygtekonsollen med en omgang varmelim. Det har siddet fint og fast hele
sæsonen.

Held og lykke med projektet

Henrik Damgaard

Fra : Martin Leong

Dato : 03-01-04 16:52

> Hej Martin
>
> T-Hansen har noget de kalder sportsgitter (et aluminiumsgitter) no.:
> 95720200 til kr. 149. Har også set noget lignende hos min lokale
> biludstyrsbutik.

Jeg prøver på mandag så

> [...]
bag
> lygtekonsollen med en omgang varmelim. Det har siddet fint og fast hele

Jeg overvejede også at gå i krig med en skævbider og en papirkurv...

> Held og lykke med projektet
>
> Henrik Damgaard

Tak for svarene allesammen.

Fra : Futte & Co.

Dato : 03-01-04 17:30

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> finde...
> Nogen der ved hvor sådan noget fint trådnet kan opstøves?

Der findes noget "slibenet" til brug på gulvafhøvle maskiner.
Ca 40 cm ø , sort, med 2-3 mm huller i nettet.
Jeg ved ikke hvem der forhandler det, men det er der sikkert andre
der gør.

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Pein

Dato : 03-01-04 18:15

Trådnettet i forbindelse med filteret på en emhætte er også en idé.

/Niels
TransAlp

Fra : Bettina

Dato : 03-01-04 20:58