BILLIG HOTEL I LONDON
Fra : Alice M

Dato : 03-01-04 14:11

Nogen der kender nogle billige hoteller i london??

Det skal ikke være hostels !!!

Al.

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 03-01-04 14:54

> Nogen der kender nogle billige hoteller i london??
>
> Det skal ikke være hostels !!!

Prøv at søge lidt på B&B på google. Du finder nogle af de billigste i
Bayswaterområdet, som ligger rimelig centralt ved district and central
lines.

/Lars

Fra : Anders Köhler

Dato : 03-01-04 21:36

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse

> Prøv at søge lidt på B&B på google. Du finder nogle af de billigste i
> Bayswaterområdet, som ligger rimelig centralt ved district and central
> lines.

Bed & Breakfast vil man vel ikke normalt kalde et hotel? Hotel er vist
normalt defineret ved et sted der har services ud over alm. bespisning og
overnatning, altså tøjvask, bar, safety box o.s.v.

Fra : Thomas Vestergaard

Dato : 03-01-04 21:59

"Alice M" <pingu_82@yahoo.sdsd> wrote in news:bt6eul$1e$1@sunsite.dk:

> Nogen der kender nogle billige hoteller i london??
>
> Det skal ikke være hostels !!!
>
> Al.

Hej,

Prøv denne side her:

http://www.hotels-london.co.uk./

mvh
-thomas

Fra : drm

Dato : 11-01-04 11:18

Fra nedestående link kan jeg anbefale følgende hotel:

http://www.hotels-london.co.uk./hotel.php?hotel_id=60

Hotellet ligger i et skønt område ved Hyde Park. Der er ikke ret langt til
nærmeste undergrundsstation, så man er inde i centrum på få minutter.

Hotellet er pænt og rent, og man får "full English breakfast". Vi boede der
i 2001 og har bestilt igen til foråret.

Med venlig hilsen
Dorthe

Fra : AM

Dato : 11-01-04 12:37

Det lyder fint, men hvad koster det i "foråret" ? skal afsted i Marts.... Og
kan ikke finde nogen priser på den side...

Alice

Fra : drm

Dato : 12-01-04 22:19

Du kan skrive direkte til hotellet for at få prisen. De har følgende e-mail:

caring@lineone.net

Med venlig hilsen
Dorthe

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 04-01-04 15:59

"Alice M" <pingu_82@yahoo.sdsd> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender nogle billige hoteller i london??
>
> Det skal ikke være hostels !!!

Denne her side er suveræn og MEGET udførlig!
http://www.smoothhound.co.uk/46.html

God tur

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 04-01-04 17:18

> Nogen der kender nogle billige hoteller i london??

Lige en kommentar mere:

Hoteller i London behøver overhovedet ikke at være dyre - bare man ser sig
for, og ikke går ud fra de standardpriser der står på hotellernes
hjemmesider. Mange af hotellerne har stærkt svingende priser (special deals)
afhængigt af hvilke dage man rejser - og mange af dem har nogle rigtig gode
"deals". Eksempelvis kan man på Bayswater Inn - et rimelig godt trestjernet
hotel lige mellem Queensway (Bayswater) og Notting Hill, som jeg boede på
for nogle år siden - få 4 overnatninger + eksempelvis en teaterbillet for
£109 pr. person, ca. 1200 kr. eller 300 kr. per overnatning. Og så har
teaterbilletten alene typisk en værdi på over 200 kr. (jf.
http://www.bayswaterinn.co.uk/deals.php) Selvfølgelig er der visse
restriktioner på hvilke dage man så rejser. Men nævnte tilbud er (så vidt
jeg husker priserne) billigere eller samme pris som det populære men
berygtede Regent Palace, hvor man ikke engang får eget bad og toilet med i
prisen..

Og bare så i er opmærksomme på det: læg mærke til, at mange af priserne på
www.smoothhound.co.uk, som jeg nævnte i foregående mail, er per værelse -
ikke per person. Dvs. at man uden at få særlige deals kan bo for £20 pr.
person i et dobbeltværelse, f.eks. i Bayswater-området.

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Peter Jensen

Dato : 10-01-04 10:53

"Regent Palace Hotel" på Picadelly Circus. Ét ganske udmærket hotel, uden at
være pragende. Også må man sige at det ligger MEGET central. Priserne er
meget fair. Prøv det !!

Fra : Ole Mikkelsen

Dato : 13-01-04 21:21

> [...]
at
> være pragende. Også må man sige at det ligger MEGET central. Priserne er

Der er mange gode hoteller i London, men Regent Palace er nok det ringeste,
jeg har boet på.
Prisen er ganske rigtig fair, men standarden er under fair.
/Ole

Fra : drm

Dato : 14-01-04 17:23

Du har efter sigende fuldstændig ret - min søn boede der i påsken sidste år,
og han sagde, at det var ringe. Hver gang de skulle i bad, skulle de ringe
efter et håndklæde, som blev bragt til værelset, så man kunne risikere at
skulle vente længe på at komme i bad.

Med venlig hilsen
Dorthe

Fra : HPV 5

Dato : 30-01-04 19:52

Prøv dette; vi boede der i påsken 2003 og var godt tilfreds -
og så er det ganske udmærket morgenmad (se nedenfor)
http://www.londonhotelservice.dk/

Hotel: The County Hotel, Upper Woburn Place, London WC1H 0JW Tel.: 020 7387
5544
Ankomst Dato: 16.04.03
Afrejse Dato: 19.04.03
Værelsestype: 2 X Dobbelt værelse @ £52.00 pr. værelse pr. nat inklusive VAT