Siemens Gigaset 3000 classic HJÆLP ønskes!
Fra : JH

Dato : 03-01-04 12:32

Hejsa!

Jeg har en Siemens Gigaset 3000 classic trådløs telefon. Jeg har
deværre mistet manualen til den, og jeg har brug for hjælp til
følgende problemer.

Hvordan indstiller man dato/tid i telefonen, således at de opkald man
får registreres korrekt i last-caller listen.

Hvordan clearer man denne last-caller liste?

Evt. nogen der ved hvordan og hvorledes ovenstående håndteres høere
jeg meget gerne fra dem.

På forhånd tak

Mvh. Jimmy Hansen

Fra : Bent Andersen

Dato : 03-01-04 20:16

On Sat, 03 Jan 2004 12:32:17 +0100, JH <jimhansen@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvordan clearer man denne last-caller liste?
>
>Evt. nogen der ved hvordan og hvorledes ovenstående håndteres høere

Kære Jimmy Hansen.

Jeg kan sende dig en manual som pdf-fil , hvis du er interesseret? Som
pakket zip-fil fylder manualen ca. 1,6 MB.

Med venlig hilsen
Bent Andersen
TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
www.cordless.ninja.dk
http://cordlessphones.dk3.com

Fra : JH

Dato : 03-01-04 21:13

On Sat, 03 Jan 2004 20:16:28 +0100, Bent Andersen <none@none.dk>
wrote:

>Jeg kan sende dig en manual som pdf-fil , hvis du er interesseret? Som
>pakket zip-fil fylder manualen ca. 1,6 MB.

Hej Bent.

Mange tak, det må du meget gerne.

Min adresse er : jimhansen@jubiimail.dk

Mvh. Jimmy