Analsex i aften!!
Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 03-01-04 12:03

Hejsa.

Min søde kæreste og jeg skal prøve at have analsex i aften for første gang!!

DADA..!

Men nu ville vi da gerne have lidt råd til, hvordan vi bedst gør det, til
fælles nydelse for os begge??

MVH.

Rick

Fra : John Sahl

Dato : 03-01-04 12:34

(Mr.Nice) wrote:
> Men nu ville vi da gerne have lidt råd til, hvordan vi bedst gør det,
> til fælles nydelse for os begge??

Du kan starte med at læse artiklen her:
http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=22

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Samsara

Dato : 03-01-04 15:06

"(Mr.Nice)" <jbond@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> DADA..!
>
> Men nu ville vi da gerne have lidt råd til, hvordan vi bedst gør det, til

Hej Rick

Det er faktisk en rigtig god artikel som John henviser til, så jeg håber I
begge to læser den.

Det er MEGET vigtigt, at du er opmærksom på din kærestes signaler
ellers risikerer I, at det bliver en dårlig oplevelse.

Det kan godt gøre lidt ondt i starten, men giv ikke op - det går over
og bliver til en skøn fornemmelse i stedet for.

Tag den med ro og nyd det stille og roligt. God fornøjelse

Samsara

Fra : Rex

Dato : 03-01-04 15:24

On Sat, 3 Jan 2004 15:05:40 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

> [...]
>og bliver til en skøn fornemmelse i stedet for.
>
>Tag den med ro og nyd det stille og roligt. God fornøjelse

hej vi dyrker selv analsex mig og min kæreste på hinanden dvs. hun på
mig og omvendt og tro mig det er en dejlig fornemmelse bare nyd
hinanden det er kanon dejligt

hilsen rex

Fra : Snakey

Dato : 04-01-04 10:55

Hey

> Min søde kæreste og jeg skal prøve at have analsex i aften for første
gang!!

Nåå, hvordan gik det så?

Søren

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 04-01-04 12:04

"Snakey" <none@none.no> skrev i en meddelelse
> Hey

> gang!!
>
> Nåå, hvordan gik det så?
>
> Søren

Hej Søren.

Det var en fræk og godt oplevelse, som vi absolut vil gentage fremover!!

MVH.

Rick

Fra : Rex

Dato : 04-01-04 18:21

On Sun, 4 Jan 2004 12:04:05 +0100, "\(Mr.Nice\)" <jbond@post4.tele.dk>
wrote:

> [...]
>>

>Hej Søren.
>
>Det var en fræk og godt oplevelse, som vi absolut vil gentage fremover!!

Hej Rick.
Sådan skal det lyde, vi glæder os på jeres vegne..

Hilsen Rex

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 00:17

(Mr.Nice) wrote:

> Det var en fræk og god oplevelse

også for hende?

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 05-01-04 08:16

"Jens C. Hansen [Odense]" <"[usenet]±[greylion]=[dk]"> skrev i en meddelelse

> også for hende?

Ja hun nød det!!