Køkkenknive i Kbh ?
Fra : Stig Mogensen

Dato : 03-01-04 11:10

Jeg er i en situation hvor jeg skal have købt mig en kokkekniv, og andre
køkkenknivnødvendigheder.

Jeg er faldet for de japanske typer, hvor stålet er foldet flere gange og
det hele er smedet i hånden. Men hvor i Kbh's området købes disse?

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Gitte og Claus

Dato : 03-01-04 12:15

"Stig Mogensen" <norman_vates@REMOVElinuxmail.org> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er faldet for de japanske typer, hvor stålet er foldet flere gange og
> det hele er smedet i hånden. Men hvor i Kbh's området købes disse?

Kunst og Køkkentøj, Østergade 26D, 1100 København K, har denne slags knive

Fra : Stig Mogensen

Dato : 04-01-04 14:17

> Kunst og Køkkentøj, Østergade 26D, 1100 København K, har denne slags
> knive

Tak for tippet.

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Basil of Fawlty Towe~

Dato : 03-01-04 12:50

Men hvor i Kbh's området købes
> disse?

Der ligger en kniv forhandler i kødbyen. De har et stort udvalg af mange
forskellige knive. Og de sælger også til privat personer.

Fra : -V-

Dato : 03-01-04 13:20

Basil of Fawlty Towers wrote:
> Men hvor i Kbh's området købes
>
> Der ligger en kniv forhandler i kødbyen. De har et stort udvalg af
> mange forskellige knive. Og de sælger også til privat personer.

H.W. Larsen.

www.hwl.dk.

Yummi.

-V-

Fra : Basil of Fawlty Towe~

Dato : 03-01-04 13:27

> H.W. Larsen.
>
> www.hwl.dk.

Lige præcis. Det er godt at andre kan huske det jeg ikke kan

Fra : Stig Mogensen

Dato : 04-01-04 14:18

-V- wrote:

> H.W. Larsen.