BeoCom 4
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 08:58

Skulle der være nogen der ved om man kan købe
uoriginale ledninger til Beo Com 4 nogen steder, katten
har haft fat i den ene og de skal have 1800 Kr for en ny. TYVERI

René

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 04-01-04 04:54

On Sat, 3 Jan 2004 08:57:40 +0100, René Pedersen <renep(NN)adslhome.dk>
wrote:

> Skulle der være nogen der ved om man kan købe
> uoriginale ledninger til Beo Com 4 nogen steder, katten
> har haft fat i den ene og de skal have 1800 Kr for en ny. TYVERI

Er det ikke bare en almindelig telefonledning du skal havde fat i?
Jeg spørger muligvis dumt men jeg ved det ikke. Jeg er ikke sikker på,
hvilken telefon det drejer sig om.

Er der noget specielt ved ledningen der gør, at man ikke bare kan købe en
hvilken som
helst ledning?

Steven

--
Min mailadresse er for tiden ikke offentligt tilgængelig
grundet for meget unødig spam på min adresse.

Fra : Bjarne Just

Dato : 04-01-04 13:44

"René Pedersen" <renep(NN)adslhome.dk> wrote in message

> Skulle der være nogen der ved om man kan købe
> uoriginale ledninger til Beo Com 4 nogen steder, katten
> har haft fat i den ene og de skal have 1800 Kr for en ny. TYVERI

Hvilken ledning er der tale om? Er det ledningen fra basen til T-stikket?
Problemet med at skifte denne ledning er, at basen skal åbnes og det er med
fare for beskadning af plastikken på basen. Selve ledningen koster nok ikke
særlig meget.

Mvh Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 15:15

"Bjarne Just" <ugyldig@ingenspam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> særlig meget.
>
> Mvh Bjarne
>
> Ja det er den ledning der er tale om, jeg må se at få åbnet basen
uden at lave for mange skrammer, og så se hvor jeg få en
ledning. Prisen på 1800 kr er med basen har jeg fået at vide.
Og en ny tlf. koster 2200 Kr

Tak for tippet.
Mvh René

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-01-04 11:01

"René Pedersen" <renep(NN)adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> uden at lave for mange skrammer

Hvis du alligevel skal til at bikse, kan du så ikke lodde en ny ledning på
den stump katten har efterladt?

Fra : Olle O

Dato : 06-01-04 18:35

Så send dog en ny ledning til manden, Bjarne.

mvh
Olle