OS X, 10.3.2
Fra : Morten Lind

Dato : 03-01-04 06:47

Hej.....
Er der nogen, der ved hvor jeg skal/kan sætte min
standardbrowser.....?......I X, 10.2.8 var det i Internetpanelet, men
det er væk nu og Pantheren bruger Safari som default, og jeg er ked af
at sige det, men jeg kan altså bedre lide Camino........og nu har jeg
haft Pantheren i tre dage, men jeg kan ikke finde den default
indstilling.......?????

Hej fra
Morten, der håber at jeg kan vænne mig til den Panther....????....mine
første indtryk er ikke de bedste, men den er edermanemig
hurtig.....*LOL*

--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Fra : Karl Antz

Dato : 03-01-04 09:11

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENhintosh.com> wrote:

> [...]
> at sige det, men jeg kan altså bedre lide Camino........og nu har jeg
> haft Pantheren i tre dage, men jeg kan ikke finde den default

Apple har lavet noget ganske sindssygt: Standardbrowseren indstilles i
.... Safari, og standard-mailprogrammet i Mail!!!

Indstillinger/Generelt/Standard-Browser resp. -Mailprogram

> Hej fra
> Morten, der håber at jeg kan vænne mig til den Panther....????....mine
> første indtryk er ikke de bedste, men den er edermanemig
> hurtig.....*LOL*

Kan du blive mere specifik? jeg synes nemlig at den på langt de fleste
punkter er et stort fremskridt

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Lind

Dato : 03-01-04 16:52

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
>
> Indstillinger/Generelt/Standard-Browser resp. -Mailprogram

> Kan du blive mere specifik? jeg synes nemlig at den på langt de fleste

Tak - Ka´l.....og - hvor er jeg dum......det kunne jeg da have set, da
jeg angav min homepage.....

Med Panteren......ikke endnu, Ka´l......jeg leger stadigvæk.....men det
der lige springer.......er stållook´et og vinduesopbygningen......det er
ren GUI, Ka´l............så jeg vænner mig nok.......og Finder er jo
næsten dobbelt så hurtig........AW åbner på to
sekunder.......!!!!!!!!!......TO sekunder og jeg kan trykke
æble/O.......det er edermanemig hurtigt................Hej fra
Morten
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 03-01-04 09:15

In article
<1g6z3we.s5gh101c5t5toN%fornavnogefternavn@machintoshUDENhintosh.com>,
fornavnogefternavn@machintoshUDENhintosh.com (Morten Lind) wrote:

> Hej.....
> Er der nogen, der ved hvor jeg skal/kan sætte min
> standardbrowser.....?......I X, 10.2.8 var det i Internetpanelet, men

Hej

Ved et rent tilfælde tror jeg lige at jeg har fundet svaret på dit
spørgsmål: Det er simpelthen det allerførste punkt i Safaris
indstillingsmenu. Hvad logikken er, kan jeg ikke helt se !!

Mvh Thomas Bendsen

Fra : Morten Lind

Dato : 03-01-04 16:54

Thomas Bendsen <thomas_bendsen@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> spørgsmål: Det er simpelthen det allerførste punkt i Safaris
> indstillingsmenu. Hvad logikken er, kan jeg ikke helt se !!

Tak.
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Fra : jorgen

Dato : 03-01-04 10:52

Morten Lind wrote:

> [...]
> Morten, der håber at jeg kan vænne mig til den Panther....????....mine
> første indtryk er ikke de bedste, men den er edermanemig

Hej Morten

Åbn Safari > Vælg Indstillinger/Preferenses.. > Vælg General i
værktøjslinien her kan du vælge standard browser.

Hilsen
Jørgen

Fra : Morten Lind

Dato : 03-01-04 16:54

jorgen <jorgen@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Åbn Safari > Vælg Indstillinger/Preferenses.. > Vælg General i
> værktøjslinien her kan du vælge standard browser.

Tak.
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Fra : David Blangstrup

Dato : 03-01-04 16:01

> [...]

> Morten, der håber at jeg kan vænne mig til den Panther....????....mine
> første indtryk er ikke de bedste, men den er edermanemig

Kan du ikke lide Panther, utaknemmelige skarn. Og Safari... er du ved at
blive gammel eller hvad...? Du skal gå til MacUpdate og hente 'more
internet' der er et pref pane. Så kan du indstille <gys> Camino og hvad
du ellers vil af hjertens lyst.
--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Morten Lind

Dato : 03-01-04 16:53

David Blangstrup <fornavn@efternavn.org> wrote:

> [...]
> blive gammel eller hvad...? Du skal gå til MacUpdate og hente 'more
> internet' der er et pref pane. Så kan du indstille <gys> Camino og hvad

TAK, søde David.....fra et Utaknemmeligt skarn.......*LOL*
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Fra : Michael Holm

Dato : 03-01-04 18:44

> [...]

> Morten, der håber at jeg kan vænne mig til den Panther....????....mine
> første indtryk er ikke de bedste, men den er edermanemig

du kan også bruge MisFox
læs mere:
http://www.macnyt.dk/default.tpl?news=20040102110627
http://www.mactalk.dk/news_thread.php?tid=2036

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 03-01-04 18:55

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> du kan også bruge MisFox
> læs mere:
> http://www.macnyt.dk/default.tpl?news=20040102110627
> http://www.mactalk.dk/news_thread.php?tid=2036

Tak Michael.....
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)