Vedr. Telmore/smarttalk/ccb system
Fra : Sælger

Dato : 02-01-04 21:09

En af mine gode bekendte i Norge har spurgt mig om jeg kender nogen der kan
lave et system ala Telmore/Smarttalk/cbb altså website med teknik baggrund.

Han overvejer at starte et discount produkt til det norske marked.

Jeg har hørt at Telmore sælger deres systemer, til andre selskaber = men
hvad er prisen på det ?

Nogen der har erfaring i produktion af sådanne systemer ? eller viden om det
?

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-01-04 21:24

Sælger <rj@mailme.dk> skrev:

> Jeg har hørt at Telmore sælger deres systemer, til andre
> selskaber = men hvad er prisen på det?

Det er nok bedre at spørge dem selv - der får du sikkert et
meget bedre svar:

http://www.telmore.dk/personlig/kontakt.html

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-01-04 21:33

"Sælger" <rj@mailme.dk> skrev :

>En af mine gode bekendte i Norge har spurgt mig om jeg kender nogen der kan
>lave et system ala Telmore/Smarttalk/cbb altså website med teknik baggrund.

Du har stillet spørgsmålet i flere grupper uden at x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?