Oliventræ i koldt drivhus
Fra : Søren Hindsholm

Dato : 02-01-04 20:46

Hvor meget kulde kan et oliventræ tåle i et uopvarmet drivhus? Og
hvordan beskytter man lettest træet mod kulde under dets smertegrænse?

Hindsholm
Nørresundby

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-01-04 21:39

On Fri, 02 Jan 2004 20:45:57 +0100, Søren Hindsholm
<s@hindsholmREMOVEXXX.dk> wrote:

>Hvor meget kulde kan et oliventræ tåle i et uopvarmet drivhus? Og
>hvordan beskytter man lettest træet mod kulde under dets smertegrænse?

Der står lidt om oliven her: http://www.italiangardens.dk/ - jeg har
ikke nærlæst det, men mon ikke der står lidt du kan bruge?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Sølvsten

Dato : 03-01-04 17:27

Jeg skal ha' min oliven plantet om - hvordan laver jeg den
jordblanding som skal anvendes.

Den som planten har virker meget tung og leret.

Med venlig hilsen

S. Mik.