Uafhængig billejeforsikring i USA?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 02-01-04 18:48

For nogle uger siden var der et læsertip i Berlinskes rejsetillæg, Rejseliv,
som nævnte et selskab i USA hvor man kunne købe forsikring i forbindelse med
billeje. Er der nogen der kan huske hvad firmaet hed?

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-01-04 20:23

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> For nogle uger siden var der et læsertip i Berlinskes rejsetillæg, Rejseliv,
> som nævnte et selskab i USA hvor man kunne købe forsikring i forbindelse med
> billeje. Er der nogen der kan huske hvad firmaet hed?

Jeg har ikke læst artiklen.
Men jeg ved at man normalt kan købe forsikringer i forbindelse med
billeje i USA. Man kan nærmest ikke blive fri.!

Jeg vil dog anbefale dig at kigge i dine forsikringspapirer - inden -
for at se om du ikke allerede har dækning for langt det meste af det de
vil forsøge at sælge dig.
Det vil jeg tro at de fleste har.

Mvh. Jørgen

Fra : Newsman

Dato : 03-01-04 00:21

Yo Kenneth

Jeg ved at man kan købe det hos www.NorthernPrimary.com de sælger både
rejseforsikringer og billejeforsikring i Europa

Newsman

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 04-01-04 22:52

Tak for svarene - jeg prøver at ringe til Northern Primary, men tror efter
lidt ekstra overvejelser, at jeg holder mig til forsikring gennem
billejeselskabet. Min egen forsikring dækker ikke noget når jeg lejer.