Ca. pris for installationer til ekstra bad~
Fra : Thomas

Dato : 02-01-04 15:19

Hej NG

Hvis man vil lave et gæstebadeværelse i et bryggers, er der så nogen der ved
hvor meget det koster sådanne ca. for selve installationerne. Her tænkes på
afløb til toilet, og afløb i brusekabine, da jeg regner med det er de
dyreste poster. Selve rørføringen til varmt og koldt vand regner jeg ikke
med koster kassen eller?. Der er kloak i bryggerset i forvejen.

Mvh

Thomas

Fra : Preben Andersen

Dato : 02-01-04 15:31

"Thomas" <bambanos@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> dyreste poster. Selve rørføringen til varmt og koldt vand regner jeg ikke
> med koster kassen eller?. Der er kloak i bryggerset i forvejen.

Gulvet skal hugges op og der skal støbes nyt, måske med varme. Der skal vel
også laves el-installationer. Hvad med fliser, brusekabine etc.? Jeg vil
umiddelbart skyde på 40.000-50.000 afhængigt af rummets størrelse, hvis du
kan lave noget selv.

mvh
Preben

Fra : Rasmus

Dato : 03-01-04 08:18

Hvorfor hugge gulvet op ? Hvis der er betongulv i forvejen, kan man vel
"bare" ligge fliser oven på.

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-01-04 09:31

"Rasmus" <r_w_o@FJERNtdcspace.dk> wrote in message
> Hvorfor hugge gulvet op ? Hvis der er betongulv i forvejen, kan man vel
> "bare" ligge fliser oven på.

Hvis der skal varme i gulvet, skal det måske hugges op.

mvh
Preben

Fra : Janne & Jens Jørgen ~

Dato : 02-01-04 18:59

Husk at søge om at lave om først hos din kommune......