Flere word fremme samtidigt:
Fra : Leif Poulsen

Dato : 02-01-04 14:29

Hej

Jeg håber ikke emnet er offtopic.

I tidernes morgen (Piccoline og Comal 80) kunne man have flere konsoller
åbne samtidigt, hvor man så senere kunne flette arbejdet sammen.

Hvordan får man Word til at have to vinduer åbne samtidigt ? Det kunne være
rart at slippe for at rulle fra f.eks. en indholdsfortegnelse til teksten
man er i gang med at redigere.

Det virker som et småligt problem, men det ku være rart at ku ku.

Mvh Leif

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 02-01-04 14:53

On Fri, 02 Jan 2004 14:29:04 +0100, Leif Poulsen wrote:

> Hej
>
> Jeg håber ikke emnet er offtopic.
Det er det ikke, men news:dk.edb.tekst.ms-word er måske endnu mere
relevant

> I tidernes morgen (Piccoline og Comal 80) kunne man have flere konsoller
> åbne samtidigt, hvor man så senere kunne flette arbejdet sammen.
Jeg er helt sikker på, hvad du mener med flette arbejdet sammen ?

> Hvordan får man Word til at have to vinduer åbne samtidigt ? Det kunne være
> rart at slippe for at rulle fra f.eks. en indholdsfortegnelse til teksten
> man er i gang med at redigere.
Du kan under menuen "Vindue" -> "Opdel" (så vidt jeg husker) få
opdelt skærmen, så du kan have fokus på flere dele af dokumentet
samtidigt.
--
Mikkel Bundgaard
Ph.D. student at IT University of Copenhagen

Fra : Ole Axelsen

Dato : 02-01-04 15:13

"Leif Poulsen" <removeleif@fakse.bynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man er i gang med at redigere.
>
> Det virker som et småligt problem, men det ku være rart at ku ku.

Der er to muligheder.
1. Som nok er den bedste: Menuen "Vindue" Punktet "Nyt vindue".

2. Som "stjæler" noget plads på skærmen: Menuen "Vindue" punktet "Opdel"

--
Ole Axelsen.
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Leif Poulsen

Dato : 02-01-04 16:07

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> skrev i en meddelelse
> "Leif Poulsen" <removeleif@fakse.bynet.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Der er to muligheder.
> 1. Som nok er den bedste: Menuen "Vindue" Punktet "Nyt vindue".
>
> 2. Som "stjæler" noget plads på skærmen: Menuen "Vindue" punktet "Opdel"

Hej igen

Tak, det virker fint, specielt 1:

mvh Leif

Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 05-01-04 11:42

Når du har flere dokumenter åbne på samme tid kan du lynhurtigt skifte
mellem dem med Ctrl + F6

Tim