.getOpenFilename Metode
Fra : Kim Røper

Dato : 19-12-00 16:38

Hejsa allesammen

Jeg sidder på mit job og skal lave en VB makro i excel.

Jeg bruger _.getOpenFilename MEN jeg kan ikke bruge wildcards i den første
del
eksempel

_.getOpenFilename("text files(*.txt),*.txt") virker fint.

_.getOpenFilename("text files(t*.txt),t*.txt") virker ikke, fidusen skulle
være at kun filer startende med t skulle komme med, det gør de ikke :(

i Ms eget opslagsværk står der ikke nogen eksempler med wildcards foran
såsom t*.txt, kun *.txt er det ikke muligt det andet ??

Desuden står der at det der selektere filen er det efter kommaet
jeg gået totalt forkert i byen eller hvad ??

Med venlig hilsen
Kim