Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ACDSee og 300d RAW
Fra : Martin Gleit

Dato : 02-01-04 09:42

hvorfor kan ACDSee 6.0 ikke læse mine 300D raw billeder? findes der en
plugin? kan i så fald ikke finde den på deres hjemmeside...

Fra : Claria's Paradis

Dato : 02-01-04 10:04

Hejsa Martin

Jeg har det samme problem med RAW fra andre Canon kameraer.

Claudia

Fra : Kenneth

Dato : 02-01-04 10:14

Hej

Jeg havde samme problem med mit D60. Jeg har også den forrige version af
AcdSee, og der fandt jeg plugin'en og kopierede over til den nye version og
vupti. Det virker igen. Men det virker bare underligt, at de har fjernet den
fra den nye version.

--
Kenneth
www.ziax.dk/?89

Fra : Martin Gleit

Dato : 02-01-04 11:24

> [...]
og
> vupti. Det virker igen. Men det virker bare underligt, at de har fjernet

Jeg har lige skiftet til den nye version, men det virkede heller ikke med
den gamle...hvor fandt du plugin'et?

Fra : Kenneth

Dato : 02-01-04 11:49

> Jeg har lige skiftet til den nye version, men det virkede heller ikke med
> den gamle...hvor fandt du plugin'et?

Det ligger i Program files\common files\ACD Systems\Plugins2, og hedder
ID_CRW.apl. Men som sagt virkede det til mit D60. Ved ikke om det virker til
300D

Kenneth
www.ziax.dk/?89

Fra : Martin Gleit

Dato : 02-01-04 12:45

Tusind tak.Kenneth...har alligevel fået det til at virke.

Fra : Kenneth

Dato : 02-01-04 12:59

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> wrote in message
> Tusind tak.Kenneth...har alligevel fået det til at virke.

Hvordan? Måske er der andre med samme problem.

Kenneth
www.ziax.dk/?89