Mails bliver afvist
Fra : Kasper

Dato : 02-01-04 08:25

Håber dette er den rigtige gruppe

Jeg har et problem med mine mails.

Når folk sender til mig gennem TDC får de at vide at den ikke kunne
afleveres:

Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

This is the Postfix program at host pasmtp.tele.dk.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

The Postfix program

<xxxxx@xxxxx.dk>: host mail.kasperc.dk[62.242.208.234] said: 554
Recipient
unknown (in reply to end of DATA command)

Men buger de TDC's webmail, så går det ok.

Hvad kan der være galt?

Kasper Christensen

Fra : Martin Schultz

Dato : 02-01-04 10:17

On Fri, 2 Jan 2004 08:24:54 +0100, "Kasper" <news@kasperc.dk> wrote:

>Håber dette er den rigtige gruppe
>
>Jeg har et problem med mine mails.
>
>Når folk sender til mig gennem TDC får de at vide at den ikke kunne
>afleveres:
[snip]
> [...]
>Recipient
> unknown (in reply to end of DATA command)
>
>Men buger de TDC's webmail, så går det ok.

Mit gæt. Din SMTP server er defekt. Det den svarer er at brugeren ikke
eksisterer men når du kan sende til brugeren via webmailen så
eksisterer den jo.

Eller:

Det kunne også være en DNS opdatering der ikke er helt gået igennem
endnu.

Men spørgsmålet høre ikke hjemme i denne gruppe der kun omhandler
server hardware.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-01-04 16:48

In article <bt36c6$3js$1@sunsite.dk>, news@kasperc.dk says...
> Håber dette er den rigtige gruppe