Skinnespots "billigt"?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 02-01-04 02:07

Jeg vil gerne anskaffe mig en 230V skinne til at hænge lamper i over
spisebordet.

Jeg har forhørt mig om prisen på et sådant system forskellige steder,
men indtil videre er jeg kommet til den konklusion at det ikke kan passe
at det skal være så dyrt.

Hvor købes sådan noget til en rimelig pris, gerne i østjylland eller online?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-01-04 10:59

Steen Suder, privat wrote:
> [...]
> at det skal være så dyrt.
>
> Hvor købes sådan noget til en rimelig pris, gerne i østjylland eller

Du kunne evt. starte med at fortælle hvad du mener er billigt.?

Det er vel ingen hemmelighed hvad du har fået tilbudt.?

Hvis du afslører bare en smule af din hemmelighed ville det være lettere
at give dig noget hjælp.

Mvh. Jørgen

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 02-01-04 11:41

Jørgen Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Det er vel ingen hemmelighed hvad du har fået tilbudt.?
>
> Hvis du afslører bare en smule af din hemmelighed ville det være lettere

Det er rigtigt; jeg undskylder.

Ser man f.eks. på www.greenline.dk, som jeg ellers mener er billige med
mange ting (for en privat) havner man hurtigt på næsten 1000,- for 2M
skinne, ende, tilslutning og tre tilslutningssteder.

Den lokale elforretning tager ca. 800,- for et lidt mere "klejnt" system
(1,8M og tre tilslutningssteder).