Så er der noget at glæde sig til!!
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 01-01-04 23:00

Jeg faldt lige over denne trailer...... Den film er et must-see!
Så jeg ville lige dele den med jer:

http://www.apple.com/trailers/dreamworks/shrek_2/shrek2_qt_ogre.html

Der er sku et godt grin på vej til vores biografer skulle man mene

God nytår! Mvh. Martin

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-01-04 23:16

Hej!

Martin Ohlsson wrote:

> Jeg faldt lige over denne trailer...... Den film er et must-see!

Super :) Ja, den ser sq sjov ud!

Nå, nu vil jeg se Dark City... Kan ikke lade den varme te og drømmekage gå til
spilde

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
http://www.schradertegner.dk/radioer

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 02-01-04 09:36

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@FJERNSPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> http://www.apple.com/trailers/dreamworks/shrek_2/shrek2_qt_ogre.html
>
> Der er sku et godt grin på vej til vores biografer skulle man mene

Jeg er bange for, at det bliver en fuser. Én af de ting der gjorde den
første sjov, var netop uforudsigeligheden og det overraskende og
forfriskende i konceptet, jeg tvivler på at de overrasker igen...

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Douglas

Dato : 02-01-04 10:59

> http://www.apple.com/trailers/dreamworks/shrek_2/shrek2_qt_ogre.html
>
> Der er sku et godt grin på vej til vores biografer skulle man mene

Ja, den skal nok blive sjov... Hvis vi kan få den at se med engelsk tale.

Fra : Emil Rune

Dato : 02-01-04 11:33

> [...]
>
> http://www.apple.com/trailers/dreamworks/shrek_2/shrek2_qt_ogre.html
>
> Der er sku et godt grin på vej til vores biografer skulle man mene

Er jeg den eneste der synes det IKKE ser fedt ud? Anstrengt amerikansk
humor...nej tak (det eneste der fik smilet frem var dog Puss in Boots ;).

Hilsen Emil

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 02-01-04 13:21

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> wrote in message

> [...]
>
> Er jeg den eneste der synes det IKKE ser fedt ud? Anstrengt amerikansk
> humor...nej tak (det eneste der fik smilet frem var dog Puss in Boots ;).

Selve historien "mød-familie- uha de bliver overrasket over hun er en ogre"
ting syntes jeg heller ikke der er specielt meget ved. Det er alle de skæge
små detajler og indslag der også gjorde 1'eren til noget specielt. Og så kan
jeg ikke stå for Donkey.... !

Jeg glæder til den film.... jeg kan sidde og se den sidst del af traileren
igen og igen, hvor Donkey skal få køretiden til at gå.... "*blop*"

Mvh. Martin

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 02-01-04 13:24

> Er jeg den eneste der synes det IKKE ser fedt ud? Anstrengt amerikansk
> humor...nej tak (det eneste der fik smilet frem var dog Puss in Boots ;).
>
> Hilsen Emil

yep, der er tydeligvis tale om en dårlig 2'er.