Problemer med udbakke i outlook 2003
Fra : Mr. Floppy

Dato : 01-01-04 21:21

Hej.

Jeg har installeret office 2003, men har et problem med at sende post
i outlook. Når jeg tester min email konto så både sender den og jeg
modtager en mail på at den er i orden.
Når jeg så opretter en ny mail vil den ikke sendes. Når jeg klikker
send/modtag udfører programmet handlingen uden fejl, men problemet er
bare at mailen ikke bliver sendt og stadig ligger i outlook !!!
hvad gør jeg forkert ?

På forhånd tak
Frank.

Fra : pre

Dato : 01-01-04 21:52

Det smarteste er vistnok at sætte Outlook til at sende så snart mailen er
færdig. En nødløsning kunne være F9 som sender/modtager på alle konti
(medmindre du har indstillet på andet i Send/Modtag.
pre

Fra : pre

Dato : 01-01-04 22:27

Der er faktisk meldinger om andre fejl. Så kom igen hvis problemet holder
ved.
pre

Fra : Mr. Floppy

Dato : 02-01-04 00:47

Hej pre.

Ja det virker godt nok, det er bare træls når man bruger et andet
program der linket til outlook, så duer det bare ikke.
Er der ingen løsning på det ?
I office xp virkede det da upåklageligt.

Frank.

On Thu, 1 Jan 2004 22:26:46 +0100, "pre"

Fra : pre

Dato : 02-01-04 08:19

Så er der vist noget du ikke har fortalt. Når et andet program prøver at
sende fra Outlook, går den specielle sikkerheds funktion i gang og kræver en
accept. Det er der også løsninger for, ellers gælder følgende:

Send and receive messages
In most cases, messages are sent automatically whenever you click Send, and
received at several possible times, including when starting Microsoft
Outlook, at automatic intervals, and upon manual Send/Receive requests.

Do any of the following:

Send and receive messages for all accounts

a.. On the Tools menu, point to Send/Receive, and then click Send/Recieve
All .
Send and receive messages for a selected account

a.. On the Tools menu, point to Send/Receive, point to the account, and
then click Inbox.
Send an e-mail from a specific account

If you have set up multiple e-mail accounts in Microsoft Outlook, you can
specify which account to use when sending a message. By default, e-mail is
sent by using the account specified as the default in the E-Mail Accounts
Wizard. For example, your default account may be your work e-mail account,
but you can specify to send a message from another e-mail account, such as
your personal Internet service provider (ISP) account.

(ISP: A business that provides access to the Internet for such things as
electronic mail, chat rooms, or use of the World Wide Web. Some ISPs are
multinational, offering access in
many locations, while others are limited to a specific region.)
1.. In the message, click Accounts.
2.. Click the account you want to use.

Note Sending messages from your ISP account may require you to be connected
to that provider in order to receive permission to use the e-mail server.
Contact your network administrator or ISP for more information.