Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Sapphire ULTIMATE RADEON 9700 ATLANTIS PRO
Fra : Einar Lund

Dato : 01-01-04 19:46

Har et merkelig problem med dette skjermkortet. Periodevis er jeg plaget med
mye artifacts ved booting av computeren. Det kommer som lyn fra klar himmel.
Gule firkanter og uleselig tekst. Dette skjer kanskje med en av ti
oppstarter..
Det er aldri problem når jeg er kommet inn i Windows, da er alt perfekt jeg
kan kjøre alle spill og 3 Dmark 2003 hele dagen uten problem.
Noe annet som er merkelig er at det nesten alltid er problem med de samme
artifacts etter avinstallering av programvare når jeg gjenstarter
computeren..

Noen som har hatt samme problem og funnet en løsning ??

Mr Lund

Fra : Allan / Kolding

Dato : 02-01-04 00:01

Jeg mener at nogen bundkort har problemmer med 9700.
Eks. skriver Asus ved nogen af deres bundkort :

" If installing the Ati 9500 or 9700 Pro Series VGA cards,
use only the card vertion PN xxx-xxxxx-30 or later, for optimum performence
and overclocking stability "

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Jerry og Pia

Dato : 03-01-04 11:06

har selv haft samme problem, men de forsvandt da jeg satte kortet ned til
agpx4.