sv650 k2????
Fra : Bo-gsxR

Dato : 01-01-04 19:23

er den med indsprøjtning???

bo-gsxR

Fra : Bo-gsxR

Dato : 01-01-04 19:26

> er den med indsprøjtning???

jeg mener den sidste sv'er med det runde design.

bo-gsxR

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-01-04 20:09

Hejsa

Bo-gsxR wrote:
> jeg mener den sidste sv'er med det runde design.

Jeg mener helt bwestemt at den er med karburator. Indsprøjtning kom
først ved K3 modelen. (2003)

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Martin Leong

Dato : 02-01-04 00:07

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> wrote in message
> Hejsa

> Jeg mener helt bwestemt at den er med karburator. Indsprøjtning kom
> først ved K3 modelen. (2003)

Det er korrekt...(ihvertfald ifølge MC-revuen)

Martin
SV650S (99)

Fra : Armand

Dato : 02-01-04 04:24

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener helt bwestemt at den er med karburator. Indsprøjtning kom
> først ved K3 modelen. (2003)

Indsprøjtningen følger det støbte stel og den hæslige diodebaglygte endsamt
alt det andet på dén modelvariant!

--
Armand.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 02-01-04 10:38

Så var det lige at Armand Skrev
> "Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i en meddelelse
//zax//
> Indsprøjtningen følger det støbte stel og den hæslige
diodebaglygte
> endsamt alt det andet på dén modelvariant!

Var der lige en modelvariant der ikke faldt i Hr. Armand's smag ?

Jeg syntes næsten jeg kan mærke "foragten" gennem newareaderen - men
jeg kan selvfølgelig tage fejl...

--
Dun@nt
XJ600 - 51J - Der er nød till at tage en sæson mere da madkassen

Fra : Bo-gsxR

Dato : 02-01-04 15:11

> diodebaglygte

jeg takker for jeres hjælp

mvh
bo-gsxR

Fra : Armand

Dato : 02-01-04 10:27

"J.C.Kløve" <spamdun@nt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Var der lige en modelvariant der ikke faldt i Hr. Armand's smag ?
>
> Jeg syntes næsten jeg kan mærke "foragten" gennem newareaderen - men

Er der nogen der har været pro-SV her på gruppen, uden endda at have ejet en
selv, er det sq da mig! Men så meget lettere er man måske at skuffe :-/

Designet er som sådan nydeligt og passende fjernt fra Ducati's, hvor det
oprindelige var lidt for meget aben efter :-/
Men diodebaglygten ér da et kiks!!
Det fantastiske nye omkring støbte stel vil jeg lige vente og se an -
Argumentet er ikke andet end økonomi, og jeg husker alt for godt hvor lette
krausers 7o'er bagagebærere i støbt alu var at stresse => knække - Og så et
motorcykelstel =
Og så vár det gamle ganske pænt i forhold til den russiske
kampvogns-kreation som støbeteknologien har fordret :-|

verden ér efterhånden ved at gå af lave - Fazer600 har man også mishandlet i
år, og det til trods for at den ikke ligefrem var en skønhed førhen!
På den anden side set. Jeg nærmer mig hastigt min 45-års fødselsdag, så
måske at jeg netop har rundet grænsen hvor man bliver gammel og forstokket
:-/

--
Armand.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-01-04 15:57

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i

> "J.C.Kløve" <spamdun@nt@mail.dk> skrev i en meddelelse

[snup]

> [...]
> skønhed førhen! På den anden side set. Jeg nærmer mig hastigt min
> 45-års fødselsdag, så måske at jeg netop har rundet grænsen hvor man

Jeg håber du får købt dig en FZS snart, Armand. Det er jo den du vender
tilbage til hele tiden, og ikke uden grund - det er jo den bedste MC i
verden! Og den smukkeste! Og 98éren den allersmukkeste! Det vil du sande
når først du ejer en.

Og med hensyn til alderen - unge ven - :
"Det bli´r aldrig som før, og sådan vil det altid være"

--
Arne Lorenzen / http://www.dfmc.dk/?id=183

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-01-04 17:07

> verden ér efterhånden ved at gå af lave - Fazer600 har man også
> mishandlet i år, og det til trods for at den ikke ligefrem var en
> skønhed førhen!

Jeps. Den nye kåbe får den til at ligne en touringcykel, men modellen uden
kåbe er nu ret flot i min mening. Den skal bare have lidt ekstraudstyr for
at det rigtigt hjælper (vindskærm og kåbeplov).

2003'eren var ellers flot. Det var bare en skam den kun blev solgt et enkelt
år. Ved ikke hvad de tænkte på, da de droppede den model.

> På den anden side set. Jeg nærmer mig hastigt min 45-års fødselsdag,
> så måske at jeg netop har rundet grænsen hvor man bliver gammel og
> forstokket :-/

Hehe. Det har jeg altid været og jeg er 24
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Allan Bojesen

Dato : 02-01-04 18:09

Armand wrote:
> På den anden side set. Jeg nærmer mig hastigt min 45-års fødselsdag,
> så måske at jeg netop har rundet grænsen hvor man bliver gammel og
> forstokket :-/

Sikke noget sludder, Armand - vi bliver da ikke gamle og forstokkede bare
fordi vi runder 45. Det synes jeg ihvertifald ikke

Allan Bojesen

Fra : Hekto

Dato : 02-01-04 20:44

Armand wrote in news:bt3va2$17pf$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> Og så vár det gamle ganske pænt i forhold til den russiske
> kampvogns-kreation som støbeteknologien har fordret :-|

Det er specielt spændende at se hvordan styrt og andre skader
forløber med det støbte stel. Selv ville jeg mene at det er 'one-
shot'!
Bøvl og beskatning gør det, sammen med reservedelspriserne, sikkert
til en dyr fornøjelse, hvis det slår revner for ingen ting.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Adam Christensen

Dato : 03-01-04 22:03

> Indsprøjtningen følger det støbte stel og den hæslige diodebaglygte
endsamt
> alt det andet på dén modelvariant!

Jeg kunne ikke være mere enig!

--