Dr. Atkins' nye kostrevolution
Fra : Heidi

Dato : 01-01-04 19:16

Er der nogen der har købt bogen, som kan fortælle hvor stor
en del der indeholder deciderede menuer og opskrifter?
Har kun set en beskrivelser der siger, at det sidste afsnit
ud af fem indeholder ovennævnte - men det kan jo være
et hvilket som helst antal sider??

Er der med andre ord nok til at man kan bruge det til at
opbygge en varieret madplan over en længere periode?

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Kenneth T

Dato : 02-01-04 12:16

> Er der nogen der har købt bogen, som kan fortælle hvor stor
> en del der indeholder deciderede menuer og opskrifter?

Bogen er på 487sider, heraf 98sider med opskrifter.

> Er der med andre ord nok til at man kan bruge det til at
> opbygge en varieret madplan over en længere periode?

Det vil jeg mene, men jeg er selv lige begyndt :)

....hvis du er i tvivl kan den jo altid lånes på biblioteket.

-
MVH
Kenneth

Fra : Heidi

Dato : 04-01-04 19:46

Kenneth T wrote:

> Bogen er på 487sider, heraf 98sider med opskrifter.

Tak.

> Det vil jeg mene, men jeg er selv lige begyndt :)
>
> ...hvis du er i tvivl kan den jo altid lånes på biblioteket.

Det bliver vist ikke nødvendigt alligevel, men tak for svaret.