Problem med afspilning af DVD i PowerDVD..~
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 01-01-04 19:08

Hej NG,

OS: Windows XP, SP1 (UK)
GFX: MSI GeForce 3 Ti200

Jeg har et yderst irriterende problem med afspilning af DVD'er i PowerDVD 5.

Når jeg vil afspille for jeg denne fejlbesked...

----------
Error Code: F4D41436
"TheTV Out port of your display card is not working properly."
----------

Det er ikke ved alle film jeg modtager fejlen, men hos langt de fleste -
alle film er R2.

Mit tv-out fungere i øvrigt fint. Jeg bruger TVTool og oplever ingen
problemer med det.

Forstår ikke lige, hvorfor jeg for fejlen og er det et hardware eller et
software problem?

Benytter jeg andre programmer end PowerDVD virker det i øvrigt heller ikke.

Mange tak for hjælpen.

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : Leony

Dato : 01-01-04 19:45

In news:bt1nm2$1bcf$1@news.cybercity.dk,
Glenn Rasmussen <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> typed:

> [...]
> ----------
> Error Code: F4D41436
> "TheTV Out port of your display card is not working properly."

Løsningen skulle være installation af ældre Detonator driver end du
bruger nu.
Versionen skal være ældre end 41.09

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 01-01-04 20:05

Hej Leony,

> Løsningen skulle være installation af ældre Detonator driver end du
> bruger nu.
> Versionen skal være ældre end 41.09

Det vil jeg da være ked af, for det giver vel dårligere ydelse?

Hvordan kan det være, at nyere drivers ikke fungere som de skal? Bliver det
ikke fixed?

Jeg ledte kort efter ældre end v41.09, men det kan man ikke lige finde på
(www.tweakup.dk).

Link:
http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.php

Fra : Anders Lund

Dato : 02-01-04 10:42

On Thu, 1 Jan 2004 20:05:26 +0100, Glenn Rasmussen wrote:

> Det vil jeg da være ked af, for det giver vel dårligere ydelse?

Ikke nødvendigvis. Se fx denne test fra Toms Hardware, som viser at de
ældre drivere giver bedere ydelse. Men det modsatte kan (og burde)
selvfølgelig også ske.

http://www.tomshardware.com/graphic/20030818/detonator-08.html#ut_2003

--
Anders Lund
spam2004@andersonline.dk

Fra : Leony

Dato : 03-01-04 18:38

In news:bt1r2j$1g4p$1@news.cybercity.dk,
Glenn Rasmussen <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> typed:

> Det vil jeg da være ked af, for det giver vel dårligere ydelse?

Måske, måske ikke.
Men der er jo ingen som siger min løsning virker for dig.

> Hvordan kan det være, at nyere drivers ikke fungere som de skal?
> Bliver det ikke fixed?

Åbenbart ikke.

> Jeg ledte kort efter ældre end v41.09, men det kan man ikke lige
> finde på (www.tweakup.dk).

http://download.guru3d.com/detonator/
Læg mærke til at der er 16 sider som du kan bladre nederst.