mc video'er!
Fra : Bo-gsxR

Dato : 01-01-04 17:55

kender i den her side?
http://www.thepestilence.com

under video er der nogle gode optagelser af
deres fælleds ture, på veje som vi ikk har så mange af her
i dk! og viser hvordan vejret og vejen skulle se ud i dk!

bo-gsxR

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-01-04 20:36

Hejsa

> kender i den her side?
Nope
> http://www.thepestilence.com
> under video er der nogle gode optagelser af
> deres fælleds ture, på veje som vi ikk har så mange af her
> i dk! og viser hvordan vejret og vejen skulle se ud i dk!

Jepper... Det ville unægteligt sætte priserne ned på sport dæk i dk,
gundet støre salg!

Mvh Emil
Der stadig drømmer......
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : GRISEN

Dato : 01-01-04 22:38

On Thu, 1 Jan 2004 17:55:28 +0100, "Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote:

>kender i den her side?
>http://www.thepestilence.com

Lækkert vejr, lækre veje og ingen trafik - jeg er super misundelig !!!!

*
Jan

Fra : André T.

Dato : 01-01-04 23:29

Bjergveje i solskin... nam-nam..
(kan ik' blive meget bedre)

Med venlig hilsen / Kind Regards

André Tegner
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434

Fra : Kenneth T

Dato : 02-01-04 15:19

> Bjergveje i solskin... nam-nam..
> (kan ik' blive meget bedre)

...hmm, der er sgu længe til sommerferien, kan ikke vente.

-
MVH
Kenneth T
ZX9R

Fra : Martin Gammelholm

Dato : 01-01-04 23:31

Lækre videoer, damn mand det kunne være man sku rejse væk indtil sommeren
kommer til DK ;)

Godt Nytår, ses til sommer!

MVH
Martin
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215

Fra : K

Dato : 02-01-04 19:40

> [...]
> deres fælleds ture, på veje som vi ikk har så mange af her
> i dk! og viser hvordan vejret og vejen skulle se ud i dk!

desværre er optagelserne ødelagt af underlægningsmusik, jeg mener at man
skal adskille den slags ....musik er godt for sig og det er MC videoer som
regel også, men lad være med at blande det sammen !

Fra : Anders Thorup

Dato : 03-01-04 16:58

K wrote:
> desværre er optagelserne ødelagt af underlægningsmusik, jeg mener at
> man skal adskille den slags ....musik er godt for sig og det er MC
> videoer som regel også, men lad være med at blande det sammen !

HØRT!!
Motor-lyden er musik i sig selv
MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Bjørn S

Dato : 03-01-04 17:15

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse
> HØRT!!
> Motor-lyden er musik i sig selv

Spørgsmålet er om det ikke bliver overdøvet af vindstøj :-0

P.S. Har fundet noget flere billeder fra TPT og das gule scweine, men din
mailadresse, er den gyldig ?

--
/Bjørn

Fra : Anders Thorup

Dato : 03-01-04 18:42

Bjørn S wrote:
> "Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse
>
> Spørgsmålet er om det ikke bliver overdøvet af vindstøj :-0
>
> P.S. Har fundet noget flere billeder fra TPT og das gule scweine, men
> din mailadresse, er den gyldig ?

Jeps, den er skam gyldig, så send du blot