Hvor fåes disse popcorn?
Fra : Helle

Dato : 01-01-04 16:06

Hejsa.

Min kæreste har smagt Orville Redenbachers popcorn for en del år siden men
pludselig forsvandt de ligesom fra butikkerne og vi har ikke kunne finde dem
nogen steder. Findes de overhovedet her hjemme i nogen butikker og i så fald
hvor? hvor kan man evt. købe dem online?
De skulle være fantastisk gode.
Håber virkelig at nogen kan hjælp os med at finde et sted hvor man kan købe
disse.

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Basil of Fawlty Towe~

Dato : 01-01-04 19:34

> [...]
> ikke kunne finde dem nogen steder. Findes de overhovedet her hjemme i
> nogen butikker og i så fald hvor? hvor kan man evt. købe dem online?

Hej Helle
Jeg kunne ikke finde noget i DK, men her er et par enormt lange links
Jeg håber det kan hjælpe dig og din kæreste lidt.
Godt nytår
Majken

http://www.rosholt-international.bigstep.com/conagra_files/orville.redenbachers/orville.redenbachers-catalog.html

http://www.acehardwareoutlet.com/productaddonsdetails.asp?id=6015036&theSessionID=44fb5c29bfacbc29729cc1ddd715fe41&mode=advanced&manufacturer=29034&from
price=&toprice=&sku=&manufacturersku=&UPC=&category=&categoryname=&subcatego
ry=&subcategoryname=&narrowsearchflag=&pages=1&searchtype=1&mflag=yes

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 01-01-04 19:52

"Basil of Fawlty Towers" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message

> [...]
> Jeg kunne ikke finde noget i DK, men her er et par enormt lange links
> Jeg håber det kan hjælpe dig og din kæreste lidt.

Brug http://www.makeashorterlink.com/ og undgå de lange links.

http://www.rosholt-international.bigstep.com/conagra_files/orville.redenbachers/orville.redenbachers-catalog.html

bliver til:

http://makeashorterlink.com/?H10024FE6

og

> [...]
> ry=&subcategoryname=&narrowsearchflag=&pages=1&searchtype=1&mflag=yes

http://makeashorterlink.com/?U41023FE6

Ebbe

Fra : Heidi

Dato : 01-01-04 20:19

Ebbe Kristensen wrote:
> "Basil of Fawlty Towers" wrote

> Brug http://www.makeashorterlink.com/ og undgå de lange links.

.... Og hvis makeashorterlink en dag ikke eksisterer længere, så
kan man ikke bruge de links til en sk*d, hvis man feks. søger på
google.
Hvis man har et opdateret og ordentligt newsprogram, så er det
ikke noget problem med de lange links.

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 02-01-04 07:24

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> ... Og hvis makeashorterlink en dag ikke eksisterer længere, så
> kan man ikke bruge de links til en sk*d, hvis man feks. søger på
> google.

Faktisk er det værre end det. Links angivet via Makeashorterlink er ikke
garanteret at vare til evig tid. Den bedste måde er nok at angive begge
links.

> Hvis man har et opdateret og ordentligt newsprogram, så er det
> ikke noget problem med de lange links.

I mine newsreader (Outlook Express 6.00.2800.1123) var nummer to link brudt
op i tre linier. Jeg ser at du bruger Outlook Express 6.00.2800.1158 og det
kan være at denne udgave ikke har problemet. Den er imidlertid ikke
offentliggjort til Windows XP Pro da jeg checkede for et par minutter siden

Ebbe

Fra : Heidi

Dato : 02-01-04 08:59

Ebbe Kristensen wrote:
> [...]
> kan være at denne udgave ikke har problemet. Den er imidlertid ikke
> offentliggjort til Windows XP Pro da jeg checkede for et par minutter

Jeg er ikke sikker på om det er mig du mener, men jeg bruger samme OE
som
dig - måske gør det en forskel at jeg bruger OE-QuoteFix, men jeg er
ikke sikker...
Men nok om det - det er ved at blive lidt for off topic