beklagelse
Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 01-01-04 14:59

Jeg har altid gjort dyd af en nødvendighed ved at fortælle at jeg aldrig
skriver under pseudonym eller lignende, men her smuttede den altså, idet
jeg - i min iver for at undgå spammails - fik konfigureret min konto
forkert, så mit svar til BW kommer til at stå som "karl" i "fra"-feltet.

Det er ikke hensigten og derfor har jeg straks ændret det - det var IKKE et
forsøg på at anonymisere migselv. Beklager!

--
ahw

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 01-01-04 15:35

"Arne H.Wilstrup" <karl@meget.dk> skrev i en meddelelse
Det er dig tilgiver vi prøver på alle måder at undgå spam.
Gudvelsigne dig.
Godt og lykkebringende nytår til alle, et år hvor Jesus og Guds ord kommer
i højsædet.

Dagens bibelord fra http://JesusNet.dk:
"Herren bevare din udgang og din indgang fra nu af og til evig tid."
(Sl 121,8 - Nytårsdag)

--
Hej fra Børge.
http://trojesus.webbyen.dk/