/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Manglende telefonforbindelse
Fra : Jean


Dato : 31-12-03 11:52

Hej NG!

Findes der nogen regler for, hvor længe et firma må være om at reparere ens
telefonlinie?
Vores telefoner virkede ikke d. 22. dec. Vi fejlmeldte dem så d. 23. dec.
TDC kunne først komme d. 30. dec. bare for at konstatere, at det var et
kabel over 100 meter væk fra huset, det var galt med... de skal til at
grave, hvornår det bliver ved de ikke.

Kan man på nogen måde kræve erstatning eller få penge tilbage for de dage,
hvor ens telefon er i uorden?

Mvh Jean



 
 
Ukendt (31-12-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-12-03 12:11


"Jean" <askme@ifyouwantit> wrote in message
news:3ff2aa79$0$95065$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Findes der nogen regler for, hvor længe et firma må være om at reparere
ens
> telefonlinie?
> Kan man på nogen måde kræve erstatning eller få penge tilbage for de dage,
> hvor ens telefon er i uorden?

Hvad står der i aftalevilkårene, som du modtog, da du oprettede
telefonforbindelsen?


--
Med venlig hilsen

Jesper Brock
Adm. leder, www.Flashlight-Gruppen.dk
Diskoteker * lyd- og lysudlejning * karaokeanlæg



Kristian Storgaard (31-12-2003)
Kommentar
Fra : Kristian Storgaard


Dato : 31-12-03 12:17

"Jean" skrev 31.12.2003 11:52:

> Kan man på nogen måde kræve erstatning eller få penge tilbage for de dage,
> hvor ens telefon er i uorden?

Prøv at kigge i dine abonnementsbetingelser.

http://download.tdconline.dk/pub/tdc/privat/fastnet/abonnementer/pdf/0102_ab
onnementsvilkaar_ny.pdf

Du kan få kompensation hvis TDC ikke overholder gældende fejlretningstider
jf. pkt. 15.B. (De gældende fejlretningstider kan du få oplyst hos TDC.)
Desuden kan du - efter anmodning - få afslag i abonnementsafgiften, hvis du
har været uden telefon i mere end 2 døgn jf. pkt. 15.C

/kristian


Jean (31-12-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 31-12-03 12:58

Kristian Storgaard skrev:
> Desuden kan du - efter anmodning - få afslag i abonnementsafgiften, hvis
du
> har været uden telefon i mere end 2 døgn jf. pkt. 15.C

Okay, mange tak! Hvis det varer mere end 4 dage endnu, så vil jeg da be om
afslag i abonnementsafgiften.

Mvh Jean



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408878
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste