diablo 2 expansion cd protection problemme~
Fra : danni plougmann

Dato : 31-12-03 06:42

jeg er i lidt af en klemme

jeg skal ha diablo 2 exp op at køre på en gammel 200 mhz pentium
med en skærm der max kan klare 640x480.
den skal dog kun bruges til at mule og hellforge queste.

det gik oxo fint med at installere diablo 2 classic, er nød til at starte
det op i et vindue "diablo II.exe -W"
jeg installerede så expasion pakken, når jeg så vil starte op så skriver
den

"please verify that your diablo II expansion Disc in the cdrom drive. then
click on retry." - cden sidder i drevet.

spillet er patchet til version 1.10

har prøvet at hente nocd cracks på gamecopyworld men alle filerne er
game.exe
jeg skal bruge en cracked diablo II.exe for ellers kan jeg ikke starte op i
et vindue -W.
eller et eller andet der gør så mit gammel 4xspeed cddrev kan læse d2exp
kopisikring.

/mvh danni plougmann

godt nytår!

Fra : Mithril

Dato : 31-12-03 10:19

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> et vindue -W.
> eller et eller andet der gør så mit gammel 4xspeed cddrev kan læse d2exp

Rip Expansion CDen, Installere "Deamon Tools" - og "mount" CDen med ALLE de
emulations der er tilgængelig i deamon tools - Og det vil virke !
Husk at installere selve expansion fra det image du har mounted i Deamon
Tools.