gyser/komedie efterlysning
Fra : Thomas

Dato : 31-12-03 02:47

Jeg efterlyser en film. jeg kan hverken huske titlen eller navnet på nogle
af skuespillerene.

Det jeg kan huske er at den indeholder nogle af de kendte gyser karakterer,
som
Frankenstein og Dracula. (Og vistnok også wolfman og mumien)

Den handler om nogle børn der hænger meget ud i en tegneserie butik. Og
derfra har de
en stor viden om de forskellige monstre...

Og pludselig begynder alle monstrene at dukke op, og drengene er de eneste
der ved
hvordan de skal besejres...

Så vidt jeg husker er det IKKE "The Lost Boys"... Filmen er lidt mere
komisk betonet...

Jeg kan huske en scene med Frankensteins Monster, der sidder i en træhytte,
og kigger på
en kvinde der skifter tøj...

Er der nogen der kan hjælpe mig med titlen på denne film? Og evt. et sted
den kan købes?

Mvh.Thomas

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 31-12-03 10:08

On Wed, 31 Dec 2003 02:47:13 +0100, "Thomas"
<thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

>Er der nogen der kan hjælpe mig med titlen på denne film? Og evt. et sted
>den kan købes?

Monster Squad:
http://us.imdb.com/title/tt0093560/

Fra : Esben

Dato : 03-01-04 02:19

Jeg købte den engang, i alta tror jeg det var, for en 20ér. Den er i
papomslag og på vhs.
Har set den en enkelt gang og det var nok.
Så hvis du mangler den er den hermed din:

Vh
Esben