tv-out (tv kan ikke følge med)
Fra : rjtele2

Dato : 31-12-03 00:45

Hej

Jeg kører signal fra min pc til tv, og det virker ok.
men det er som om at når der sker meget (action) er det som om at billedet
hakker
billedet er ok på pc'en. Kan det ændres ?

XP/Geforce 4 mx 440

Fra : Lars Pedersen

Dato : 31-12-03 01:07

tror det er din PC,, så hvor mange mhz har du i spanden osv.?

Fra : rjtele2

Dato : 31-12-03 09:31

"Lars Pedersen" <caleb@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> tror det er din PC,, så hvor mange mhz har du i spanden osv.?
>
> "rjtele2" <kfhkshd@ssffasdfj_invalid.dk> skrev i en meddelelse

min spand er en xp 2200 - det skulle vist være nok ?

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 31-12-03 06:28

In news:16oIb.5229$PX5.3609@news.get2net.dk ,
rjtele2 <kfhkshd@ssffasdfj_invalid.dk> typed:
> [...]
> men det er som om at når der sker meget (action) er det som om at
> billedet hakker
> billedet er ok på pc'en. Kan det ændres ?

Uden at vide ret meget om det, sker det så når du cloner billedet ? Altså
når du har billede på både tv og comp skærm på én gang ?
Der kunne mit gamle gf2mx nemlig heller ikke følge med, og jeg fik det en
gang forklaret med, at det ikke havde dual-et-eller-andet, og ydelsen derfor
næsten blev delt mellem de 2 skærme....
Måske kan det være noget med det ?

--
/Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : rjtele2

Dato : 31-12-03 09:33

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der kunne mit gamle gf2mx nemlig heller ikke følge med, og jeg fik det en
> gang forklaret med, at det ikke havde dual-et-eller-andet, og ydelsen

ahhh .. det skal prøves , den kører pt. nu på begge skærme.
Det gør den som standard når jeg tænder pc'en.

tak for hjælpen.

Fra : Lars Pedersen

Dato : 31-12-03 14:32

det er ikke sjovt for at graffikkort kort at kører clone og så kører en film
på begge skærme,, prøv at følg min guide og se om du ikke bare kan få
udvidet din skærm

www.frip.dk/caleb